24 Şubat 2016 Çarşamba

cam obje

Bu camı uzun süre kapı stoperi olarak içine renkli kumlar koyarak kullandım. Yıllar önce aranjman bir çiçek olarak gelmişti, şeklini çok beğendiğimden atnaya kıyamamıştım. Eşimin tabiri ile istifçi miyim ben, hiçbir şeyi atmaya kıyamıyorum. Evde beyaz ve mavi yeni dekorasyonumda kullanmak üzere elime aldım evirdim çevirdim

malzemeler
cam obje
jut ip
ponpon sunger firca
kolye ucu (antik goruntulu)
boncuk
mavi akrilik boya

mavi akrilik boya yine devreye girdi   Yine ponpon sünger ile pıtpıt boyadım.cunku cam baska turlu boyanmiyor ponpon sunger saolsun olmayan alsin bulasik sungeri onunla boyasin:)

image


Bayıldım ben buna.
Jüt ipi de boynuna doladım mı doladım . Eee birkaç aksesuar kolyem olduğunu hatırladım birden, onları da kondurdum üstüne, valla oldu
gorenler benim yaptigima inanmiyor halbuki o kadar basitki insan yeterki istesin

image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)