2 Temmuz 2015 Perşembe

#evimdeguzellik Silk’n Silhouette tavsiye kanalı



sizde benim gibi  kuaför ve güzellik salonlarında vakit harcamakdan hoşlanmayanlardanmısınız .

tavsiye kanalı son kampanyasında  #evdeguzellik hastagı adı altında mucizevi bir aleti tanıştırdı bazı blogger lar ile evet giremedim bu meleklerin içine ama onlardan biri olmak için yarışmalar düzenliyor 

3. Yarışma var ve ben o mucizevi aletle tanışmalıyım yaşım gelmiş portakal görünümü kıvamındayım:)

Neden bende böyeldim :)

Böyle oldum
demiyim :)) tabi bunun için alt yapı lazım dediğinizi duyar gibiyim :)

ramazan ayında kendi görsellerimle yazımı renklendirmek istemedim . 

Kısacası bende #evimdeguzellik istiyorum ve tabikide bu mucizevi aleti kullanmak  Silk’n Silhouette

Kampanya detayları 


Faydaları nelermiş 


·         Devrim niteliğinde HT™ Teknolojisi

·         Cildin derin katmanlarını güçlendirir

·         Sarkan cildi güçlendirir

·         Selülit oluşumunu azaltır

·         Fazla kilolu görünümü azaltır

·         Vücut hatlarını sıkılaştırır

·         Cildin yapısını ve elastikiyetini düzeltir

·         Cildin dengesini düzeltir

·         Vücudun her bölgesi (kalça, kolların üst kısmı, baldırların iç ve dış kısımları) için uygundur














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)