12 Temmuz 2010 Pazartesi

BOBBI BROWN/SATILIK-TAKAS OLABİLİR:)



Nem Zengini Fondöten SPF15 - #5 Bal 30ml/1oz
Moisture Rich Foundation SPF15 - #5 Honey
• Doğal, nemlendirici fondöten.
• Cildin susuzluğunu giderici formülü ile orta derecede örtücülük sağlar.
• SPF15 UV ışınlarına karşı gün boyu en uygun ölçüde koruma sunar.
• Cildinize en uygun düzeyde nem sağlar.
• Kusursuz ve genç görünümlü bir son yaratır.
evet strawberry açıklaması böyle ürün şu an 75 tl. ye strawberry de satılıyor. ben niye satıyorum? çünkü tenime uymadı ben esmerim kullanmadım elimin üzerinde denedim. ürün kutusuzdur çünkü ben aldığım ürünleri hemen kutularını atarım:(
almak isteyen veya başka elinde kullanamadığı bir ürünü ile takas etmek isteyen varmı? 68,5 tl. verdim kullanamadım içim gitti duruyor öyleeee mahsun mahsun:) her türlü teklife açığım ben ürün için 50tl. istiyorum oda kutusunu attığım ve elimin üzerinde denediğim için. bobbi brown kalitesinide tartışmaya gerek yok dimi? g.g.de uğraşamadım çünkü benim böyle satış kabileyetim yok. belki görüp isteyen olabilir diye bloguma koyayım dedim(yalannnn ıraza sordum o söyledi:) )

en azından bi fikir verin ne yapayım diye?
sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)