25 Ağustos 2017 Cuma

Hem Serinleyin, Hem de Enerji Tasarrufu Yapın

Eğer bu sıcak havalarda vantilatör ile serinlemeye çalışıyorsanız baştan söyleyeyim: Boşuna uğraşıyorsunuz. Sıcak havayı bir noktadan diğerine taşımak, serinlemenizi sağlamıyor ve vantilatörler de tam olarak bu şekilde çalışıyor. Gelin gerçekçi olalım: Hava sıcaklığının zaman zaman 40 dereceyi aştığı bu aylarda, serinlemek için klima dışında bir seçeneğiniz yok. Ancak klima satın almak o kadar kolay bir iş değil: Hem enerji tasarruflu, hem uzun ömürlü ve hem de yaygın bir servis ağına sahip olmalı. Servis ağı özellikle önemli, yoksa hem montaj, hem de bakım için epey bir beklemek zorunda kalıyorsunuz! Piyasadaki klima modellerine bakın: Tüm bu özelliklere sahip olanların sayısının çok az olduğunu, onların da fiyatlarının neredeyse bir servet düzeyine yaklaştığını göreceksiniz. Neyse ki Uğur Soğutma’ya ait UIS 18 klima modeli, her bakımdan mükemmel bir seçenek olmayı başarıyor.
UIS 18’in bu denli iyi bir seçenek olmasının ilk nedeni, enerji tasarrufu. Hem A++ enerji sınıfına giren ve hem de inverter teknolojisini kullanan klima modellerinin sayısı oldukça azdır. UIS 18 ise, bu teknolojileri bütçeyi zorlamayacak fiyatlar ile sunuyor. Inverter teknolojisi sadece enerji tasarrufu değil, kullanım ömrünü de uzatıyor. Zira klima kompresörü, bu sayede yalnızca gerektiği zaman çalışıyor. Yenilikçi teknolojilerin kullanılması sayesinde, UIS 18 bekleme modundayken yalnızca 1W elektrik harcıyor. Bu inanılmaz bir oran, zira neredeyse %80 oranında bir enerji tasarrufu yaptığınız anlamına geliyor.
Yenilikçi teknolojiler sadece inverter sistemi ile sınırlı değil: Akıllı soğuk hava üfleme özelliği, ortam sıcaklığını yavaş ve doğal bir şekilde istenen dereceye getiriyor. Follow Me özelliği, kumandanın bulunduğu bölgeye göre ısıtma ve soğutma yapabilmesin sağlıyor. İyonizer ve bio-filtre özellikleri sayesinde de, sadece serin değil, temiz bir havaya sahip olabiliyorsunuz. Elektrik kesintilerini de dert etmeyin: UIS 18, enerji geldiğinde otomatik yeniden başlama özelliği sayesinde size iş düşmeden her şeyi otomatik olarak hallediyor. Farklı BTU seçenekleri mevcut olduğu için, size en uygun olan modeli Uğur Soğutma yetkili servisleri aracılığı ile tespit etmenizi tavsiye ederim. Daha sonra, https://satis.ugur.com.tradresinden uygun fiyatlar ve 12 taksit avantajıyla siparişinizi hemen verebilirsiniz.
                                     
Bir boomads advertorial içeriğidir. 

7 Aralık 2016 Çarşamba

YOLO Dünyası için Geri Sayım Başladı!

haydar-colakoglu-yolo-uygulama

  Ulaşımda En Pratik Yol O!  sloganı ile yola çıkan ve Uber’in karşılaştığı en güçlü rakip olan girişim YOLO için geri sayım başladı. Dünyada olduğu gibi ülkemizde de yoğun ilgi gören şehir içi, konfor ve kaliteyi birleştiren yolculuklar sağlayan platformlara bir yenisi daha ekleniyor. Kısa süre içinde hayatımızda farklı bir yer edinmeyi hedefleyen girişimin adı YOLO.

  YOLO, şehir içinde lüks segment araçlar ile şehir içi VIP taşımacılık hizmeti veren ve sektöre çok iddialı girerek diğer rakiplerine nazaran çok farklı iş modeli ve kazanç vaat eden bir mobil uygulama. Dünyada Uber modeli olarak bilinen mobil uygulamanın Türkiye versiyonu olarak planlanmış olan YOLO, uzun süren Ar-Ge çalışmaları sonucunda ortaya çıkmış.

  YOLO’yu dünyadaki benzerlerinden farklı kılan en önemli özellik TR’de hukuksal altyapısının sağlamlığı ve farklı kazanç modelleri. YOLO, hem kullanıcılara, hem de iş ortaklarına sağladığı yeni nesil bir iş modeli ile kısa sürede yola çıkıyor.

haydar-colakoglu

  YOLO, TEB Holding ve Çolakoğlu Grup Yönetim Kurulu Üyesi Haydar ÇOLAKOĞLU başkanlığındaki güçlü yatırımcı ve yönetim kadrosu ile de dikkat çekiyor. Yönetim kademesindeki 12 kişilik tecrübeli ekibin, 1 yıl süren çalışmaları sonucu ortaya çıkardıkları YOLO, şehir hayatına yeni bir soluk getirmeyi planlıyor. 

haydar-colakoglu-teb-genel-mudur

haydar-colakoglu-teb


haydar-colakoglu-teb-genel-mudur

  Ulaşımdaki zorlukları keyif ve konfor ile çok uygun koşullarda sunmayı hedefleyen ekip adına konuşan YOLO Yönetim Kurulu Başkanı Haydar ÇOLAKOĞLU şunları söyledi;

  “Günümüzde temel ihtiyaçlarımızdan biri olan şehir içi konforlu seyahatin hızlı, güvenli ve ucuz olarak sağlanabilmesi başlangıç noktamızdı. Bununla birlikte, kayıt dışı kalan birçok seyahatin kayıt altına alınarak vergilendirilmesi, sektörde hukuksal altyapının sağlamlaştırılması yeni düzende yeni normallere alışan bizler için çok önemli. İşlerimize teknolojiyi en verimli şekilde entegre etmek hem kullanıcılarımıza hem de iş ortaklarımıza yüksek kazanç sağlayacaktır.

  YOLO yüzde yüz yerli yapım bir uygulamadır. Amaçlarımızdan biriside bu iş modelini hızlı bir şekilde ülke dışında da kullanılan bir marka yapmaktır. YOLO’nun temel felsefesi bundan ibarettir. 

  Kendi kurucularımızın sağladıkları desteklerin yanında, henüz başlangıç aşamasında iken Los Angeles merkezli bir yatırım şirketinden 16 milyon dolar değerleme ile bir kısım yatırım aldık. Kendileri ile yaptığımız çalışmalar sonucunda da “you only live once” baş harflerinden oluşan YOLO isminde karar kıldık. Bunun yanısıra Los Angeles, San Francisco, Londra ve Zürih merkezli yatırımcı grupları ile de görüşmelerimiz devam etmekte. Bu güç birliği platformu ile hem UBER gibi bir dünya devine rakip olacak, hem de Türkiye’den bir dünya markası çıkartabilmek için çalışacağız.

haydar-colakoglu-yolo-turkiye

  Başlangıç gününde 300’ün üzerinde araç ile hizmet verecek olan YOLO ile kullanıcılar, tek tuş ile araç çağırabilecek, ulaşım ücretlerini kredi kartları ile ödeyebilecekler. Araçta unuttukları herhangi bir eşyanın güvende olduğunu bilecekler. Yıl sonu hedefimizde 1000’i aşkın araçla hizmet vermek var.

 Bu uygulamaların yanısıra yolcularımızı çok özel kampanyalardan da faydalandıracağız. Farklılıklarımız, ilk günden bu ayrıcalıklar ile görülecek. Kasim ayında acilacak beta surumu ile İstanbul`un bazi seckin mekanlarinda yapilacak test surusleri ile hizmete baslayacak olan uygulama üzerinden özellikle tanıtım günlerimizde kayıt yaptıran yolcularımıza 15 Aralık - 4 Ocak tarihleri arasında ücretsiz ulaşım hakları, çeşitli promosyonlar sağlayacağız. Açılışa özel bu kampanya gibi birçok büyük kurumdan da kampanya desteği alan YOLO ile yolculuklarınızın standartları değişecek. YOLO’yu hepinize tavsiye ediyorum. YOLO dünyasına hoş geldiniz.”

  GooglePlay ve AppStore dan indireceğiniz uygulama sayesinde YOLO dünyasında siz de yerinizi alın. Detaylı bilgi ve iletişim için www.yolo.com.tr adresinden YOLO’ ya ulaşabilir @yolo_turkiye Instagram adresinden de takip edebilirsiniz.


Bir boomads advertorial içeriğidir.

10 Ekim 2016 Pazartesi

saçlarım hızlı bir şekilde nasıl uzadı


bu yazıyı sıradan bir ürün tanıtım olarak okumayın lütfen.  hakikaten memnun kaldığım uzun süre kullanım sonucunda sizinle paylaşmak istediğim ürünler.

her kadın gibi benim içinde saçlarım çok önemli :) hem önemli hemde bi okadar deneme  yanılma ile epey bi yıprattığım saçlarım .  

neyseki elimin altında hc hair ürünleri var. 

bir kere firma müşteri memnuniyeti mükemmel bir firma. kargo sapasağlam bir şekilde kısa sürede elinizde oluyor 



hc tria
hc complex
hc ovex 

bu çilek kokulu kolay tarama spreyi benim saçımda en ufak bir ağırlaşma yapmıyor.
nedir kolay tarama illaki gereklimi derseniz evet gerekli.
ıslak saç kırılmaz gibi düşünülsede kırılıyor düzgün mümkünse doğal bir tarak ve evet bi kolay tarama spreyi şart 
havlu ile nemi alınmış saçıma sıkıp tahta tarağımla tarıyorum dolaşma yok mis gibi kokusuda ayrı bir güzellik.
sonrasında ben birde saç bakım yağı kullanıyorum 2 senedir ısıdan koruyor buda şart ;) hiç kimsenin öyle bebek gibi birşey yapmadan pürüzsüz saçı olmuyor maalesef hele benim gibi 50 ye merdiveni dayamışsanız:)  
hc ovex ise saçı durula biraz havlu ile al nemini eline aldığın ovexi saçına uygula bir süre sonra durula ama öyle sıkı sıkı durulama:) pambik gibi saçlar ;) 
gelelim bir ürün seç deseler seçeceğim markanın en bayıldığım ürünü olan  hc complexe .
saçımı açma (röfle seti ile ,  oryal ile bayapı bi yıpratmıştım) işlemi sonrası bir nevi yanmış saçımı adam eden vede inanılmaz  şekilde uzatan bu ürün benim için olmazsa olmaz.  saçıma sürmediğim şey kalmamıştı . eşim 'yıldız ne olur yanına gelme' derdi sığır iliği ile kurban bayramı gibi kokan kafam, yumurta ile iğrenç kokan kafam :) sonrasında bu ürünle tanışarak kekikmi kokuyosun diyen eşim (kekik en sevdiği baharat) ile karışıma cadı tarifi gibi ondan biraz bundan biraz demeye son verdim . saç diplerinede  sürerek hızlı uzamasına yardımcı olan bu ürünü tek geçerim. içinden bi tane bone çıkıyor sür boneyi tak kafana işine bak. 
birde ürünün ambalajı çok şık cam pompalı bir  şişe ben kıyamadım biteni boyadım sıvı sabunluk yaptım :) 
2014 de saç boyum bu kadardı . bunun üzerine kaç kez kesildi şimdi ben her ay yaklaşık bir cm uçlarından almama rağmen belimde saçlarım

kadraja sığmayan uzun saçlarım. 
uzadı ve düzeldiya kaşındım ombre yaptım :) azcık uçlardan yıprandı yine bi complex zamanı geldi :) 

ben uygulamayı başlarda her hafta sonra 15 sonrada ayda bir yapıyorum sonrada aklıma geldikçe. saç boya kabına döküp boya fırçamla tıpkı boyar gibi önce diplere sonra biraz masajla tüm saça yayıp   üstüne içindeki bone üstünede havlu bonemi takıp en az 1 saat bekletip. su değdirmeden şampuanla masaj yapıp durulayıp sonrada ovexliyorum. ilk yaparken saç çok dökülüyor sanıyorsunuz ama korkmayın extra bir saç dökülmüyor;)birde ben temiz saçıma değil 2 günlük saçıma uyguluyorum    
birde tımbış resmi koyayım şöyle :) 

saçımın boyu bundan daha uzun burda deniz suyu saçımı dalga yapmış düz fönlü tam belimde bu yaşda bu saç:))))

sizde bu ürünlere aşağıdaki siteden ulaşabilirsiniz 

















 

21 Eylül 2016 Çarşamba

yırtık kot sorunsalı :) yırtık kot tamiri ;)

yırtık kot sevenlerdenmisiniz ?

yırtık kotunuz dahada bi yırtılıp püskül püskülmü oldu?

okumaya devam et o zaman :)))



benim kotum bu şekilde delik deşik durmaya başladı. öyleki yamamı yapayım derken internetde bi gezineyim vardır bi yolu dedim. 

benim gibi birisi daha buldum ve çok basit ana bi o kadar etkili yöntemini yaptım . bide sizlerle paylaşayım dedim :)

kotu tersini çevirip ütü masasına yatırın


bi tarak tardımınile püskül ipleri düzeltin


telayı yırtık yeri kapatacak şekilde kesip yapışkan yüzeyi püsküllere koyun


ütüyü bastırın 


ve taaaa taaaam hep yırtık hemde ilk günkü görüntüsü gibi temiz ;)

eşim dayanmaz atar diyor bilemem tela atarmı atmaz herhalde bilemedim:)))

ben sonucu beğendim. yeni aldığım kotlarıda giymeden yaptımki püskülleşmesin ;)





9 Temmuz 2016 Cumartesi

soypaks ile bayram temizliği

epeydir ne yazı girebiliyorum bloga ne instagramda bi paylaşım. 

31 mayısda akşam bi telefon annem çok kötüyüm gel :( annemde bel fıtığı var iki sene öncede bacağında kas spazmı oldu ama bu kadar uzun süre annemin sağlığı bozulmamıştı.

işte bu yüzden 1 ay 10 gündür hayat eskidi gibi akmıyor. 

alışveriş yapmıştım ama ürünler geldiğinde evde olmadığımdan ne deneyebildim ne yazabildim. temizlik neferiniz yıldız bsyramda bayram temizliği yaptı sizler içinde yorumladı:)
üzüldüğüm zaman suya sabuna dokunucam ben ruhda bi temizlikçilik var kabul:)

ürünler soypaks kimyadan aklımda kalanlarıda aldım . 

mob, saç bonesi, genel temizlik sıvısı, mutfak temizliyicisi, mutfak microfiber bezler. süper sağlam kargo ile gekdi en ufak akma kokma yok 


saç bonesi pamuk kadar yumuşak su çekmez dedim ama o kadar güzel çekiyorki hem koca havlu kafamda gezmek zorunda kalmıyorum

bu ayrı bi olay  bunun videosunu bile çektim

pıspıs yap soğuk suyun altına tut bu kadar kolay temizlendi davlumbaz filtrelerim 

beyaz sabun kokulu  missss

işte beni kedisi olamların anlayacağı pis görüntü sanırsın ev bin yıldır temizlenmiyor bildiğin hastanedeki temizlik elemanları gibiyim elimde mob bi ileri bi geri yerlerin tozu günde iki kez :) 
bu mobun sap kısmı oldukça dayanıklı 
boyuda ayarlanabilir elimdeki scotchbrite ın pabucu dama atıldı.

herşeyin başı sağlık önce sağlıklı olduğumuza şükredelim gerisi boş. annişim halen hasta fizik tedaviye ptesi başlayacak ve ben bi 10 gün yine annemde olucam dualarınızda bizide unutmayın .

ürünlere ulaşmak için 

 facebook sayfası için tık tık

alışveriş için internet sayfası tık tık 



güzel günlerimiz olsun 
sevgiler