17 Temmuz 2014 Perşembe

YENİ HOBBY TRENDZ SERİSİYLE KONTROL SENDE!


 

Saç şekillendirici pazarının önde gelen markalarından Hobby, Trendz markası altında yenilikçi saç şekillendirici ürünlerini pazara sürdü.

 

Saçı besleyen mineral ve keratinler ile zenginleştirilmiş özel formülüyle Hobby Trendz, her türlü hava ve yaşam koşulunda saçınızın şeklini korumanızı sağlıyor.

 

Bakımlı, dinamik, trendleri takip eden gençler için tasarlanan Hobby Trendz Saç Şekillendirici Jöleler, farklı ihtiyaçları göz önünde bulunduran dört farklı ürün ile tüketici ile buluşuyor:

 

Trendz Active, Suya ve Tere Dayanıklı Saçlar, sıcakhava koşullarında ve sürekli hareket halindeyken bileerimez.

 

Trendz Easy Style, Kolay Şekil Alan Saçlarsaçınızı sertleştirmeden kolay şekil verir, saçınızda ağırlık yapmaz.

 

Trendz Natural LookDoğal Görünümlü Saçlar,saçlarınıza doğal ve zahmetsizce yapılmış bir görünüm kazandırır. Saçlarında parlaklık istemeyenler için uygundur.

 

FlexyYeniden Şekillendirilebilir Saçlarsaçlarınızayumuşaklığını ve esnekliğini kaybetmeden şekil verir.Saçınızı tarayıp yeniden şekil verebilmenizi sağlar. SERİSİYLE KONTROL SENDE!

 

14 Temmuz 2014 Pazartesi

ORIFLAME TENDERCARE

oriflame tendercare neden daha önce keşfetmemişim



bu bir klasik ürün tanıtım yazısı olamayacak lütfen bu şekilde düşünmeyin, herkesin bir ürün almadaki nedeni farklıdır.

benim için ambalaj içerik kadar önemlidir, kaldıki sırf ambalajı renkli güzel diye deterjan bile alan bir insanım ben. 

içimdeki çocuk hiç büyümedi halen o minnak şeylerden mutlu olan cicili bicili olarak  tarif edilen ne varsa eve yığmak isteyen eşi tarafından durdurulan birisiyim. kısaca kendimi özet geçtimki neden tendercareleri bu kadar sevdiğimi anlatabileyim.


gelelim kendi küçük içeriği büyük ürünmüze . ürünü denemeyenleri düşünerek şöyle anlatabilirim vazelin kıvamında ondan daha yumuşak , kolay dağıtılabilen ve çeşidine göre mis kokan sertleşen tüm bölgelerde (dirsek, dudak, topuk, tırnak dioleri) kullanılabilen bir balm . hemen öyle eriyip gitmiyor bayağı bir süre o kaygan hissi kalıyor. hemen tırnak diplerime frenküzümlüyü denedim bunu yazarken miss gibi kokusu geliyor . bu koku bana elfin lip glossunu hatırlattı demek oda frenk üzümlüymüş:)


şu an clasic ve frenk üzümlüsü indirimde 5,50 satılıyor kullanmadıysa ız bir şans verin derim ben.






SIRMA SU YOSUNLAŞMA PROBLEMİ

tbu yazıyı yazıp yazmamak arasında kararsız kaldım ancak benim gibi aynı sorunu yaşayanlar içinde yazmak istedim



mayıs ayından bu yana bim den aldığım sırma marka sularda sürahide yeşillenme yosunlaşma yani sorunu yaşıyordum. sayfalarına yazmama rağmen kimse dönmedi.

sürahiyi döküyor yıkıyor tekrarlıyorum yine aynı sorun. inatla birkaç sefer aldım sonuç aynı olunca , hemen markaya .ok atmıyım başka markalarıda deneyeyim dedim . nestle aldım aynı sürah
 ve aynı saklama koşullarında aynı sorunu yaşamadım. o partidemi birşey var dedim pınar marka aldım aynı şeyler ama sorun yok. hadi yine bir şans ver dedim . hooopp aynı sorun hiç yokamadığım kadar sürahi yıkıyıp hiç dökmediğim kadar su döktüm çiçeklerimi içme suyuyla suladım diyebilirim.

böyle olunca yaz yıldız birkere daha dedim, ve sitemli bir yazı yazınca iki farklı mailden bana döndüler

birisi istanbul bölge  satış müdürünün aramak istediğini söyleyip telefonu istedi diğeri kalite kontrol departmanı. ikisinede verdim numaramı . 
kalite kontrolden arandım. yukarda yazdıklarımı teker teker anlattım son aldığım suyun üretim seri nosunu sürahinin resmini mail atabileceğimi ilettim ok dediler. tam 5 gün sonra gelen cevabı aynen aktarmak istiyorum


okuyamayanlar için özetleyeyim toplantı yapılmış ve üretimsel birşey olmadığı ve sonucu ne çıkmış benim sürahiyi temizlemem gerektiği , :)))))))) yaaa ben bunu temizledim temizledim temizledim demedimmi hiç yapmadığım kadar fazla , ayrıca diğer iki markada bu sorunu yaşamadığımı iletmedimmi  ilettim bende cevap olarak bunları yazdım.

sevgili sırma grubu madem benim sürahimden kaynaklanıyor koskoca firma bana temiz bir sürahi hediye etseydiniz yıldız  size daha kullanışlı bu sürahiyi gönderiyoruz  deseydiniz olmazmıydı 
müşteri hizmetleriniz bu tip olaylara bakmıyormu . 
sorunum var , benden kaynaklı değil ama demek de ne demek . olmayan birşeyi uydurup size birde resimler vs ler mail edip anlatmaya mı çalışıyorum :(((

bilinçli tüketicilere karşı firmaların daha hassas olması üstelik bu tip olaylarda hakikaten memnun olmaları gerekmezmi.

bu olaydan sonrada aldığım diğer marka sulardada bu tip sorunu yaşamadığımı ayrıca belirtmek istiyorum, belkide aldığım yerdeki saklama koşulları kötü bir araştır dimi sürahinizi temizleyin demekle olmuyor sevgili sırma grup 



DİVA’DAN YEPYENİ IŞIL IŞIL RENGARENK BİR KOLLEKSİYON“IŞILTININ RENGİ KOLLEKSİYONU”


Sade ve asil bir çizgide 
tasarlanmış modern tasarım izlerini taşıyan bu kolleksiyonun tüm
ürünlerinde hastaşlar kullanılmıştır.  ve
elişçiliği ile üretilmiştir. Birbirinden şık kolye ve küpelerden oluşan  yeni kolleksiyon sizleri ışıltının rengarenk
dünyasına taşırken sadelikteki asaleti yakalamanızı  sağlayacak 
ve şıklığınızı tamamlayacak.  Diva Pırlanta’nın Işıltının Rengi kolleksiyonu ile  mutluluğu yakalayın.www.divapirlanta.com  DİVA PIRLANTA GRANAT TAŞLI KOLYE 605 TL



online alışveriş - DOĞA PAZARI

online alışveriş yapınca mutlu hissedenlerdenmisiniz , güvenlikden yıldız hanım kargo diyince sanki hediye geliyor o kadar mutlu oluyorum.  ver siparişi gelsin aaa ne gelmiş diye şaşır:))))

belkide biz bayanlar için online alışveriş hep beklediğimiz eş, sevgili süprizi gibi birşey :) 

lafı uzatmadan alışverişime geçeyim, güvendiğim birkaç blogda alışveriş yazılarını görünce dur bide ben alışveriş yapayım dedim.

ben online alışverişlerde hakkımızda kısmını ilk önce okurum sonra google (olmasa ne yapardık) bir araştırma yapıp şikayet varmı yok u bakarım , içime yattıysada cüzdanımı çok zorlamayacak ihtiyacımda olan birkaç şeyi alırım.
Bitkisel ve kozmetik ürünlerle ilgili köklü bir geçmişi olan Doğa Pazarı, kaliteli markaları tüketiciyle kabul edilebilir fiyatlarla buluşturmayı hedefleyerek nihai tüketiciye sadece ;
  • üretim izni alınmış,
  • test edilmiş,
  • kalitesini belgelemiş,
  • insan sağlığına ve yasal prosedüre uygun,
  • aşırı yüksek fiyat politikası izlemeyen,
  • mucize vaat edip tüketiciyi yanıltmayan
ürünleri sunmayı amaçlar.
Bunun için tüketici memnuniyetini birinci sıraya koyarak sizlere kaliteli ve hızlı hizmet sunmak en büyük hedefimizdir.


bunları okuduğumda içim bi rahatladı kendimi aktarda gibi hissettim.

doğa pazarı rosense  bayi olduğu için tüm ürünlerini bulabilirsiniz, ayrıca sabundan, gıda takviyeleri , arı ürünlerinden , bitkisel yağa kadar birçok doğal ürün mevcut sitede 

internetde gördüğüm ama normalde görmediğim sünger sabunları bulmuşken yanınada bir iki sabun daha atarım dedim.

softem sanırım bim veya a101 de bitkisel yağlarını aldığım bir marka olduğundan ürünleri bu markadan seçtim.



başbelası selülitlerim için yosunlu selülit sabunu



bir tanede badem yağlı doğal sabun attım sepete 

büyük küçük tüm alışverişlere rosense el kremi hediyesi (tam çantaya atmalık) var.


75 üstü kargo bedava altına ise 5 lira gibi makul bir kargo ücreti ile toplamda 36 liraya alışverişimi tamamladım


paketimden rosense numuneleride çıktı  rosenseyi deneme fırsatım olacak .






kısacası online aktar istiyorsanız sorunsuz bir şekilde kapımıza gelsin diyorsanız doğa pazarını tavsiye ederim.