21 Kasım 2014 Cuma

DİVA İLE AŞKA DAVET


Kendinizi özel hissettiren duyguların sembolü  Pırlanta’nın kalıcı adı Diva Pırlanta

Dünya’daki trendleri yakından takip ederek, hedef kitlesine uygun tasarım ve teknolojinin gücüyle özel; mini set, küpe, set, bileklik ve inci  takı ürün koleksiyon tasarımlarıyla fark yaratan Diva Pırlanta  aşkın, bağlılığın, sembolü olan pırlantalı yüzükleriyle en mutlu anlarınızda yanınızda olmaya ve bu güzel hatıralarınızda yer alarak onları ölümsüzleştirmeye ve hayatınızda iz bırakmasını sağlamaya DİVA İLE AŞKA DAVET kampanyası ile devam ediyor.

 

20 Kasım - 20 Aralık tarihleri arasında  gerçekleşecek bu  DİVA İLE AŞKA DAVET kampanyası süresince www.divapirlanta.com'dan satın alacağınız tektaş ve alyansların * içlerine sizin için özel bir tarihi, sözcük veya ismi yüzüğün içine yazılacak, böylece hem anı hem de arzu ettiğiniz detayı ölümsüzleştireceksiniz. Ayrıca bu kategorideki yüzüklerden ilk alışverişi gerçekleştirene Diva'dan bir tektaş hediye!

 

Bu güzel mutluluk yüzüklerinden birine sahip olmak için www.divapirlanta.com'a tıklamanız yeterli, hem de  tüm ürünler peşin fiyatına 4 taksitle..!

 

 

 * Kampanyaya dahil edilen yüzük kolleksiyonunda yer alan tasarımlarda yazım yapılabilecektir. 

20 Kasım 2014 Perşembe

KIEHL'S & BİR DİLEK TUT DERNEĞİ, MAKE-A-WISH® TÜRKİYEKANATLARINI KULLAN ‘’

                                                        

                                                                                     

                                                                                    KIEHL’S 

                                                                                          & 

                                                  BİR DİLEK TUT DERNEĞİ, MAKE-A-WISH® TÜRKİYE

 

​                                             ‘’KANATLARINI KULLAN ‘’

 

KIEHL’S MARKASININ 2014 SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ ÖZEL TASARIM UÇAKLAR VE YARATICILARI, RAW’DA DÜZENLENEN GÖRKEMLİ BİR GECEDE SEÇKİN DAVETLİLERİ İLE BULUŞTU

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

 

En önemli misyonu dünyanın neresinde olursa olsun içinde bulunduğu topluma katkıda bulunmak olan Kiehl’s her yıl tüm dünyada Çocuk, AIDS ve Çevre başlıkları adı altında pek çok Sosyal Sorumluluk Projesi düzenliyor. 

Bu yıl da Kiehl’s tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de çok özel bir proje ile çocuklara yardım eli uzattı

19 Kasım 2014 Çarşamba gecesiKiehl’s markasının düzenlediği Sosyal Sorumluluk Projesiolan ’KANATLARINI KULLAN’’ adlı proje dahilinde alanlarında başarılı 9 ünlü ismin özel olarak tasarladıkları 8 adet uçakların meraklıları ile Karaköy’ün en yeni mekanı RAW’dabir araya geldi.

YöntemPR aracılığıyla bir araya getirilen Kiehl’s ve Bir Dilek Tut Derneği, Make-A-Wish® Türkiye, çocuklarının dileklerinin gerçekleşmesi adına düzenlenen davette 9 ünlü ismin tasarımları meraklıları ile buluştu. Ayşe Kucuroğlu, Alara Koçibey, Bennu Gerede, Bertan Berk ve Murat Tamgüç, Beyza Arslan, Engin Öztürk, Umut Eker, Ümit Ünal olmak üzere kendilerine Kiehl’s tarafından teslim edilen uçakları içlerinden geldiği gibi tasarlayan ünlüler, yaratıcılıklarını bu kez de hayati tehlike taşıyan bir hastalıkla mücadele eden çocukların dileklerini gerçekleştirmek için gösterdiler.

Tasarlanan uçakların ve Kiehl’s Midnight Recovery ürünlerinin tüm geliri Bir Dilek Tut Derneği, Make-A-Wish® Türkiye’ye çocukların dileklerini gerçekleştirmek üzerebağışlandı.

 

Kiehl’s, mağazalarda satışı devam edecek Midnight Recovery ürünlerinin gelirinin bir kısmı da gene Bir Dilek Tut Derneği, Make-A-Wish® Türkiye’ye bağışlayarak dileklerini gerçekleştirmek üzere çocuklara yardım elini uzatmış olacak. 

RAW’ın muhteşem ambiyası ve DJ Barış Caymaz’ın kalabalığı oldukça eğlendiren performansıyla çok keyifli bir gece geçiren Umur-Katerina Birand, Berrin Zorlu, Hilal Kosif, Didem Soydan, Serap Tibuk, Neşe Sert, Gül Gölge Saygı, Beyza Arslan, Arzu Kunt, Günsel Ülkü, Batya Kebudi, Ceyla Aysal, Bertan Berk ve Murat Tamgüç, Mehmet Kırklar, Hakan Öztürk ve Umut Eker gibi pek çok tanıdık sima, davetten son derece memnun bir şekilde ayrıldılar.

 

Kiehl’s Hakkında;

Kiehl’s 1851 yılında New York’ta özgün bir eczane olarak kurulmuştur. 162 yıldır müşterilerinin beklediği en yüksek kalitede cilt ve saç bakım ürünlerini üretmek için benzersiz formüllerinde en etkili doğal içerikleri en yüksek oranlarda kullanıyor.

 

Kiehl’s ürünleri son derece etkili ve güvenli, hassas ciltlerde dahi güvenle kullanılabiliyor. Ürünlerin estetik kaygılarla değil etkinlik kaygısıyla tasarlanıyor olması, yani asla ambalaja değil, tamamen içeriğine yatırım yapılıyor olması markanın en büyük özelliği.

 

Kiehl’s “Denemeden Alma” felsefesi doğrultusunda müşterilerine ürünleri, yapılan kişiye özel cilt analizisonrasında deneme boylarını vererek tanıtıyor. Ve en önemlisi de dünya çapında markanın duruşu gereği hiç bir reklam ve promosyon harcaması yapmadan, sosyal sorumluluk projeleri geliştirerek üzerinde yaşadığımız dünyayı daha iyi yarınlara taşımak için elele vererek çalışıyor.

 

Bir Dilek Tut Derneği, Make-A-Wish®Türkiye Hakkında;

1980 yılında ABD’de lösemi hastalığı ile mücadele eden 7 yaşındaki bir erkek çocuğu bir dilekte bulundu. Onun en büyük dileği, büyüyüp polis olmaktı. Bunu öğrenen annesi, bir kaç arkadaşı ve polis departmanı bu dileği yerine getirebilmek için işe koyuldular. Çocuk için bedenine uygun üniforma, kask ve bir mini polis motosikleti temin edilip kendisi için hazırlanan özel testi geçtikten sonra polis rozetine de hak kazandı.

 

Bir Dilek Tut Derneği, Make-A-Wish® Türkiye ise 2000 yılında kuruldu. 2000 yılından bu yana 2000’den fazla dilek gerçekleştiren dernek, 2009 yılından itibaren Make-A-Wish® Uluslararası Vakfı’nın Türkiye temsilcisi olmuştur. Türkiye’de 81 ilin neredeyse hepsinde 3-18 yaş arası hayati tehlike taşıyan bir hastalıkla mücadele eden çocukların dileklerini bağışlarınız sayesinde yerine getirmeye çalışan Bir Dilek Tut Derneği, Make-A-Wish® Türkiye, sadece dilek çocuklarına dünyada hiçbir şeyin imkansız olmadığını kanıtlamakla kalmıyor, aynı zamanda anne-babalara da hayata tutunma gücü vermeye devam ediyor.


18 Kasım 2014 Salı

YILBASI ALISVERISI

                            
        

en sevdiğim vitrinler yılbaşı vitrinleridir , kar küresi gibi hayallere daldıran suni karlar

vitrinlere bakar bakar dururum  ama alışverişimi çoğunlukla web üzerinden yapıyorum. 

ilk alışverişimi yaptığım sitede hepsiburada.com du. hatta üye değildim sanal kartım yok ve bi dvd lazım arkadaşım hemen gel hepsiburadadan üyeliğim var yapalım demesi ve ayağınıza kargoya gelmesi ile sanal alışveriş günlerim başladı hemen üye oldum. birşeymi lazım oldu fiyat mukayesesi marka mukayesesini yapmaya başladım. 

ben normalindede bana bu lazım diyip girip mağazaya alıp çıkan birisi olmadım her zaman daha uygununu ararım her zaman ararım eskiden mağaza mağaza  dolaşır annem
 sonrasında eşimi delirtirdim yorulmada cabası :( 

ama web de alışveriş daha kolay geliyor ama öyle her siteden değil  güvenilir sitelerden alışveriş yapmak lazım. benim ilk gözağrım olduğundan hepsiburada ayrı birşey alırken önce oraya bakarım.  

birkere kedimin maması, kumu , elektrik süpürgem, saç şekillendirme philips setim,  rewington saç düzleştrici , epilasyon cihazım braun ,   basket topu bile almışlığım var. değişim konusunda , ödeme güvencesi, paketlemedi başarı ve kargo süreci ile hakikaten benim en sık kullandığım sitedir 

doğumgünüm de eşime hediye alma zahmetine sokmuyorum , limiti söyle diyorum her zamanki cevap limitsiz güzelim oluyor ve kredi kartını veriyor hepsi bu kadar :) sonrası da hediye paketli bir şekilde doğumgünümde elime geçiyor:) 


     


bak nerden nereye geldim konu yılbaşı alışverişiydi dimi:) ufakdan başladım araştırmalara  kime alacağımı aradığınız çoğu şeyi bulabilir mağazalarda gezme zahmetini ortadan kaldırabilirsiniz 

yılbaşı fırsatlarına bakarım önce fırsat adamıyım ben  :) 

üstelik gidemeyeceğiniz uzaklıkdaki sevdiklerinize gönderebilirsiniz 

 yılbaşı hediyelerine tabiki ailenin en gençleri ile başlıyorum :) 
büyük yeğenime ps 3 ile ilgili oyun veya yardımcı bir ürün


kız yeğenime  yılbaşı hediyesinide converse ayakkabı


eşime malum sakal çok moda ve kendisi içinde sakal düzeltme ile ilgili bir alet olmamı bence süper olur.

peki kedime ne alıcam tabiki güzel bir oyuncak , onada şöyle  bi noel kıyafeti olsa :))



yılbaşında ilk hediyeyi  evimize alırız dimi  yılbaşı süsleri  olarak  :) 

siz siz olun önce yılbaşı hediyelerinizi seçerken öncelikle  yılbaşı fırsatlarına bakmayı unutmayın:)







13 Kasım 2014 Perşembe

BÜYÜK ÇEKİLİŞİM


bu hediyeleri instagram üzerinden sadece bir kişiye hediye ediyorum.

zamanın birinde etkinlik yapmaya yeltendiğim iki kişi için almıştım bazılarını bazılarıda onlar için elimdeki ürünlerden özenle seçilmişti.  kısmet değilmiş.

instagram hesbaım nil7035

instagram hesabımı takibe alıp
bu resmi #yildizlimakyajdanhediye #cekilis #cekilisvar etiketleri ile paylaşıyorsunuz. eğer beni blogdan takip ediyorsanız paylaşım resminin altına gfc adınızı yazıyorsunuz. ay sonuna kadar sürüyor ve aralık başı bu sefer random ile değil kura ile seçip videolu veya resimli instagram hesabımdan duyurusunu yapıcam.

1000 kişi olduğumuzda ise başka bir çekilişim başlayacak bunun gibi güzel hediyelerden oluşuyor paketi şimdiden hazırlamaya başladım.

buraya veya instagram hesabımın altına katıldım demenize gerk yok etiketleri doğru yazın kontroller paylaşım linklerinizden yapılacak.

boll şans 

28 Ekim 2014 Salı

SAÇINIZI ŞEKİLLENDİRİRKEN BAKIM YAPIN!





SAÇINIZI ŞEKİLLENDİRİRKEN BAKIM YAPIN!

Birbirinden farklı serilerle saçlardaki sorunları çözen URBAN Careşimdi içeriğindeki Keratin Complex sayesinde çok daha sağlıklı, parlak ve hacimli saçlar yaratan yeni şekillendirici Style Guide ürünleri ile saçlarınız güzelliğinizin tamamlayıcısı oluyor. 
Saçlarda Özgürlük Esintisi; URBAN Care Styling Serisi Style Guide
Artık değişikliğin zamanı geldi diyorsanızStyle Guide’da istediğinizden çok daha fazlasını bulacaksınız. Keratin Complex özelliğiyle şekillendirici bakım sağlayan UV filtresi boya ve ısı-işlem kaynaklı yıpranmalar ve çevresel faktörlere karşı saçı koruyup bakım sağlarken saçınıza vermek istediğiniz şekli özgürce yapabilmenizi sağlıyor. 
Serinin sabitleyici spreyi Lock N RollBukle Belirginleştirici Köpük Elastic CurlEkstra Hacim Sprey ve Köpük High Volume ve Islak ve Sert Şekillendirici Aqua Wax gibi ürünleri ile yaratıcılığınızı kullanmakta özgür olacaksınız.


Hacimli ve dolgun saçlar için High Volume Serisi
Hep aynı saç modelini kullanmaktan sıkıldıysan artık daha havalı şeyler denemenin zamanı geldi. Hacimli ve göz kamaştıran saçlara sahip olmak istiyorsanız High Volume Serisi sprey ve köpük tam size göre. İçerdiği Keratin Complexsayesinde saçlarınıza maksimum hacim ve ışıltı sağlayan bu seri, aynı zamanda saçlarınızın bakımını da yaparak, olağanüstü dolgunluğa ulaşmasına da yardımcı oluyor.
 
Rock’n Roll Duruş Sevenlere Lock N Roll
Güçlükle şekil verdiğiniz saçınızı tüm gün korumak istiyorsanız Lock N Roll Serisi sprey kalıcı sabitleme sağlar. Anında güçlü tutuş sağlayarak saçta hızlıca korur. Saçı dış etkenlerden koruyarak uzun süre kontrol sağlar. Yıkama ile saçtan kolayca çıkar.
Doğal ve hareketli buklelere sahip olmak için Elastic Curl Serisi…
Doğal, hareketli, yumuşak ve pürüzsüz buklelere sahip olmak ve onu korumak için Elastic Curl köpük saçınıza yapışkan bir his bırakmadan ve sertleşmeden bukle kontrolü yapmanızı sağlar. Isıl işlem sırasında oluşan yıpranmalara karşı koruma ve doğal parlaklık sağlar. Saçı ağırlaştırmaz ve elektriklenmeyi engeller.



Hayal et! Tasarla! Şekil ver! AquaWax
Doğrudan kuru veya nemli saça uygulanabilir Aqua Wax en zor modelleri bile saçlarınıza taşımanızda üstün performans gösterir.  Tüm saç tipleri için şekillendirici özelliğinin yanı sıra saçın temel bakımını da sağlar. Özel tutucu ve parlaklık veren formülü ile saçlarınıza istediğiniz şekli vermenizi sağlarken saçlarınızı yağlandırmadan, uzun süre sert ve belirgin şekiller verebilir, neme dayanıklı yapısı tüm gün saçlarınızın şeklini kaybetmesini ve elektriklenmesini engeller.