9 Temmuz 2016 Cumartesi

soypaks ile bayram temizliği

epeydir ne yazı girebiliyorum bloga ne instagramda bi paylaşım. 

31 mayısda akşam bi telefon annem çok kötüyüm gel :( annemde bel fıtığı var iki sene öncede bacağında kas spazmı oldu ama bu kadar uzun süre annemin sağlığı bozulmamıştı.

işte bu yüzden 1 ay 10 gündür hayat eskidi gibi akmıyor. 

alışveriş yapmıştım ama ürünler geldiğinde evde olmadığımdan ne deneyebildim ne yazabildim. temizlik neferiniz yıldız bsyramda bayram temizliği yaptı sizler içinde yorumladı:)
üzüldüğüm zaman suya sabuna dokunucam ben ruhda bi temizlikçilik var kabul:)

ürünler soypaks kimyadan aklımda kalanlarıda aldım . 

mob, saç bonesi, genel temizlik sıvısı, mutfak temizliyicisi, mutfak microfiber bezler. süper sağlam kargo ile gekdi en ufak akma kokma yok 


saç bonesi pamuk kadar yumuşak su çekmez dedim ama o kadar güzel çekiyorki hem koca havlu kafamda gezmek zorunda kalmıyorum

bu ayrı bi olay  bunun videosunu bile çektim

pıspıs yap soğuk suyun altına tut bu kadar kolay temizlendi davlumbaz filtrelerim 

beyaz sabun kokulu  missss

işte beni kedisi olamların anlayacağı pis görüntü sanırsın ev bin yıldır temizlenmiyor bildiğin hastanedeki temizlik elemanları gibiyim elimde mob bi ileri bi geri yerlerin tozu günde iki kez :) 
bu mobun sap kısmı oldukça dayanıklı 
boyuda ayarlanabilir elimdeki scotchbrite ın pabucu dama atıldı.

herşeyin başı sağlık önce sağlıklı olduğumuza şükredelim gerisi boş. annişim halen hasta fizik tedaviye ptesi başlayacak ve ben bi 10 gün yine annemde olucam dualarınızda bizide unutmayın .

ürünlere ulaşmak için 

 facebook sayfası için tık tık

alışveriş için internet sayfası tık tık 



güzel günlerimiz olsun 
sevgiler
  






19 Mayıs 2016 Perşembe

La diva sabunları




koku hafızası diye bir olay var , bazı kokular insanı mutlu eder.beyaz  sabun kokusuda beni çocukluğuma götürür. temizlik, saflıkdır.

bi dönem duş jelini tercih etsemde jelin kaşıntı yapmasından dolayı uzunca bir süredir sabun kullanıyorum.  beyaz kalıp sabunuda severim hatta çamaşır çekmecilerime koyarım evet nostaljik e benim yaşımda elliye merdiven dayadı normaldir.

nerde sabun bulsam alırım onları kullanmadan bir süre banyoda dekorasyon amaçlı kullanırım:))  ievde banyo dolabımın bir gözü sabunlara ayrılmış durumda, düz olanlarıda eçete ile renklendiriyorum.  işte diva sabunlarıda benim için hem dekorasyon sonra duşda vazgeçilmezim diyebilirim.  a101 lerde kolayca bulabiliyorsunuz . arada farklı çeşitleride  perşembe kampanyalarında oluyor. 

bu sabunlar butik sabunlar gibi ama fiyatı onlara göre çok uygun.

geçen gün dalan sabunu saçıma süreyim biraz rengi aksın dedim aman allahım zamk gibi elim yapıştı . normalinde  sabun  cildi kurutur bu sabunlarda bunu yaşamıyorsunuz gerginlikde yaratmıyor .  sadece benmi bunu düşünüyorum diye bir googleyım dedim süslü sözlükde benimle aynı fikirde olanları görünce almaya devam. 


askılı masaj sabunları missler gibi kokuyor 
şu sabunların misss kokularının , şeklinin güzelliğinin, tatlılığı :o) 





bu minnoşlar ise tam minik kuvet içine koymalık , alaturka hanam sabunu tamda eski sabun kokusu 




bunlar a101 de çeşitlerine bulabileceğiniz  saç içinde kullanılabilir sabunlar. bi parantez açıp size saç boyanzı akıtmak istiyorsanız beyaz kalıp sabunla yıkamanızı önereyim;)




doğal serisinden bıttım, çay ağacı ve kükürt   bunlarda saç vr vücut kullanımlı 




peki bu şeffaf içinde lifleri gördüğünüz sabuna ne dersiniz 







şeffaf sabunlar 







 son aldığım missss kokulu sabunlara toplu bakışşş ;))) şimdilik çekmecelerimi kokutacak sonra banyodakiler duşa bunlar aksesuar olarak banyoya konacak sıralama bu şekilde oluyor.

hem uygun fiyatlı hem misss kokulu hemde görüntüsü güzell sabunlar diva sabunlar 



la diva sabunlarının internet sitesi için tıktık

sitedeki indirimlere bi göz atıp bu misss kokulu sabunlara bi bakın derim ;) 

misss kokulu günler 











16 Mayıs 2016 Pazartesi

Hicleaner /Ateş kimya

malum bahar e bahar diyince yaş itibariyle aşk değilde temizlik geliyor aklıma:)))
dip köşe bucak evi temizledim ve evde bir kedoş var;) hijyn şart n olursa olsun onunda bizimde steril bir ortamda sağlıklı yaşamasını mutlu olmasını istiyorum.

her ne kadar öptükçe öpme bee kedi tüyü kist yapıyormuş diyenlere inat bizim tüylü sevmesede öpüyorum ne yapayım çoook tatlı.

konu temizlik ve hijyense bunu sağlamanın yollarından yola çıkan çalışkan yıldız sizi bir ürünle daha tanıştıracak ben kullandım memnun kaldım dediğim tüm ürün ve siteleri paylaşıyorum biliyorsunuz.






ürünümüz Ateş kimyanın çıkardığı Hicleaner BS101

vaadlerine geleck olursak

Okullarda ,evlerde,ofislerde,kliniklerde,sitelerde kısacası hijyen istenilen her yerde silinen yüzeyde minumum12 saat bakteri üremesi olmuyor.Bu sayede rapordada belirtildiği gibi steril bir ortam sağlanmış oluyor.HiClenear  bu alanda bilinen tüm temizlik ürünlerinden farklı olarak bir steril alan oluşturmakta.

bunun için laboratuvardan onaylı sertifikaları var. ee daha ne olsun bu sıralar fıslat temizle yapmışken fıslat hijyen olsun ürünü ile devam ettim.


şu an evim misss gibi hem temiz hem hijyen .  hem çocuk hem pet sahibi iseniz helede emekleyen bebeğiniz varsa bu ürün tam size göre ;)


almak isteyenler için firmanın instagram adresini paylaşayım

http://instagram.com/hiclenear

artık eve gelen misafirlerimin içlerinde şüphe kalmaması için bu ürünü banyoda göze çarpan bir yer koymayı düşünüyorum. arjalarından birkaç fısda yaparım hani :))))

bolll güneşli tertemiz evlerimiz olsun , benim temizlik bitti kahveye beklerim;)

13 Mayıs 2016 Cuma

bahar temizliği için soypaks kimya online alışveriş

zaman geçiyor öncelikler değişiyor ben artık bir emekliğim hobilerim ve teniz bir evim benim için mutluluk sebebi birde sağlık yerindeyse Allaha bin şükür.

geçenlerde facebookda  bir video seyretmemle başladı herşey. duşakabin temizliğini gösteriyor dakikalar içersinde ovalamadan pırıl pırıl yüzeyleri gösteriyordu elinde bir temizlik ürünü ile .hadi  canım abartı dedim benim için duşakabin temizliği önce cif türevi bir temizlik ürünü ile ovala sonra maddenin beyaz tortusu gidene kadar su akıt babam akıt:(  sonra yoğun çamaşır suyu dök beklet fırçala :( sabun kullandığımız için tortu bol temizlik zor. neyse uzatmıyım hemen sitelerine tıklayıp tüm videoları seyrettim  çok iddalılar hatta müşterilerden video isteyecek kadar .  başka ne var diye gezinirken microfiber bezler, cam bezleri, bulaşık pedlerinin renklerinin güzelliği:))) dayanamadım hatta aklımda bir kaç ürün var mob ve saç bonesi ha birde diğer temizlik ürünleri :)
bi deneyim bakalım nasıl onkarıda ilerde alırım dedim sonuçda ilkkez deneyeceğim ürünlere temkinli yaklaştım. bone ve mob çok satılan ürün olduğundan kalmamıştı.


bunlardan b17 fayans temziliğici işte meşhur duşakabinleri pırıl pırıl yapan 

diğeri lekeler için onuda ilk oareks mob ucunda deniyorum suyu görmeniz lazım aman allahım leş gibi oldu neden bu uçları beyaz yaparlarki:)))

cupcake in güzelliği :) mutfağımda güzel bir renk . anlık yıkanan bulaşıklarımın altı için bulaşık pedi . diğerleride güzel cupcake aşkına bu alındı:)

cam bezi olmasamıydı :)

microfiber mob ucu beyaz başlıkdan sıkılan bana yeşil uç en azından kir göstermez dedim onlarıda takarım kafaya öyle bir rahatsızım:))

inox temizliyici çizmeden parlatır :) inox davlumbazımı temizledim hiç çizik yok ;)

çelik tenceremdeki kalıntıyıda çizmeden temizledi bunuda sevdim


buda temizlik videom seyredin seyrettirin ve bu ürünü eğer benim gibi temizlikde telef olmıyım diyorsanız alın kolay ve etkili sonucu görün günahlarını almışım olurmu öyle şey derken . bataryaya sıkıyorsunuz parmağınızla bile dokunsanız kalıntı gidiyor . inanmayanlar videoma tıklasın

fıslat beklet durula eğer yoğun bir kir diyorsan bezle sıvazla durula 

facebook sayfası için tık tık

alışveriş için internet sayfası tık tık 

sizlerinde temizlikde vazgeçemediğiniz ürünleriniz varmı neler ?

benim için bu ürün tekrar alınabilecek ürünler arasına girdi .







6 Mayıs 2016 Cuma

güzin yarns doğal keten

oipler, boyalar, temizlik bahar benim için bu şekilde geçiyor:)

geçenlerde güzin yarns iplerinden bahsetmiştim . yünleri kışa saklıyorum her sene moda değişiyor bakalım 2017 örgü modası ne olacak .

gelelim keten ipe tam anlamıyla doğal  jüt ip gibi sert bi ip jüt kadar değil ama sert . bu ipden çanta ve şapka süper olur ama ben bu sıralarpaspas ve pufa takdım. kıyamadım bu güzelliğe epey bi bakıştık:)))
sonunda başladım

instagramda bi hesapta gördüğüm puf minder aklımda birde ördükçe acaba paspasmı yapsam diyorum. yatak odama bi paspas ördüm dekoratif smlı benim paspaslar .


hesabını halen takip etmeyen ip sevdalıları doğalı arıyorsanız tam sizlik bir hesap

yer kartal ama gidemem derseniz online slışveriş imkanı var . onur bey çok yardımcı saolsun her sorunuzu bılmadan cevaplıyor :)

şimdide renkli jüt ipler var renkler harika 
renklere bakarmısınız ben bunları ahşap boyamamda kullanırım tepsi sapı sarma;) 

rengarenk günler hayırlı cumalar diliyorum