13 Temmuz 2011 Çarşamba

gabrini summer edition:)





birçok blogda resimlerini gördüğünüz bonibon şekerleri gibi olan gabrini summer ditionlar ayyyyyyyyyyyyyyyyy nasıl güzeller anlatamam hemen aldım bir tanesini sürdüm:)
incecik fırçası kolay sürüm ve çabuk kuruma ;) çok başarılı fiyat performans açısından gabrini süperrrr almayan denemeyen varsa hemen alsın diyorum her yerde bulunmaması büyük sorun bence biran önce watson gratis lerde yerini alacak bi ürün
sizce nasıl??? ayrı bir şey söyliyim renk skalasından eşime hangisini süreyim dedim h&m elbisemi getirdim hemen bunu gösterdi oda alıştı artık renk renk ojelerime:)
işyerinde hergün ojelerim dikkat çekiyor bakalım bugün neler söylenecek:)

diğer renkler teker teker gelecek beni bekleyin
aslında mint cream resmim vardı elf onu yarına bıraktım:)


tşk.ler gabrini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)