8 Aralık 2011 Perşembe

2011 biterken

benim icin 24 aralik 2010 tarihinde baslayan ishayatimdaki haksizliklar 2011 de surgunlerle devam etti :(
haksiz yere yerimin degistirilmesi sonra ordan oraya gonderilmem yasadiklarim sinirlerimi yipratti pustuler sedefimi azdirdi olan yine bana oldu bana haksizlik yapanlarin umru olmadi, bir insan 1 senedir ruyalarinda benzer seyler gorurmu bitirdim desemde ic dunyamda birseyler halen canli halen kabullenememisim demekki. benim hatam politik olmamam yalaka hic olamam. ne diye halen oradasin diyebilirsiniz benim bilen bilir emekliligime 1 sene kaldi onu tamamlamak yaptiklarini cikmakla onlari sevindirmek istemiyorum zaten istenen bu.

bak yine tikandim yazamiyorum, bir sigara icip devam ederim. icimi dokup rahatlamaya calisirken sizleride bogmuyorumdur insallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)