26 Haziran 2013 Çarşamba

FLORMAR LIGHTS OF FLOWERS






Flormar Lights of flowers koleksiyonundan bb krem , eyeliner ve lipgloss

elime geçeli epey oluyor can sıkıcı bir süreç yaşadık yaşamaya devam ederken :(( paylaşma fırsatı bulamadım:(
bb krem light ben esmer olduğum için hiç açmadım bir çekilişimde sizlerle paylaşmayı düşünüyorum
eyelinerı becerebilirmiyim bilmiyorum ama ambalajına bayıldım , beni takip edenler bilir ambalaj hastası olduğumdan bir ürünü sadece ambalajı için alabilirim:)
lipgloss u da henüz deneyemedim:(
içimden ne yazı yazmak ne bir ürün kullanmak geliyor oje bile silicem uğraşıcam diye sürmüyorum depresyondamıyım neyim havada kasvetli mutlu olmayı engelleyen gerginlik olduğundan olsa gerek.
gfc kapanacağından bloglovinden takibe devam ederseniz ne kadar sevinirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)