14 Temmuz 2014 Pazartesi

online alışveriş - DOĞA PAZARI

online alışveriş yapınca mutlu hissedenlerdenmisiniz , güvenlikden yıldız hanım kargo diyince sanki hediye geliyor o kadar mutlu oluyorum.  ver siparişi gelsin aaa ne gelmiş diye şaşır:))))

belkide biz bayanlar için online alışveriş hep beklediğimiz eş, sevgili süprizi gibi birşey :) 

lafı uzatmadan alışverişime geçeyim, güvendiğim birkaç blogda alışveriş yazılarını görünce dur bide ben alışveriş yapayım dedim.

ben online alışverişlerde hakkımızda kısmını ilk önce okurum sonra google (olmasa ne yapardık) bir araştırma yapıp şikayet varmı yok u bakarım , içime yattıysada cüzdanımı çok zorlamayacak ihtiyacımda olan birkaç şeyi alırım.
Bitkisel ve kozmetik ürünlerle ilgili köklü bir geçmişi olan Doğa Pazarı, kaliteli markaları tüketiciyle kabul edilebilir fiyatlarla buluşturmayı hedefleyerek nihai tüketiciye sadece ;
  • üretim izni alınmış,
  • test edilmiş,
  • kalitesini belgelemiş,
  • insan sağlığına ve yasal prosedüre uygun,
  • aşırı yüksek fiyat politikası izlemeyen,
  • mucize vaat edip tüketiciyi yanıltmayan
ürünleri sunmayı amaçlar.
Bunun için tüketici memnuniyetini birinci sıraya koyarak sizlere kaliteli ve hızlı hizmet sunmak en büyük hedefimizdir.


bunları okuduğumda içim bi rahatladı kendimi aktarda gibi hissettim.

doğa pazarı rosense  bayi olduğu için tüm ürünlerini bulabilirsiniz, ayrıca sabundan, gıda takviyeleri , arı ürünlerinden , bitkisel yağa kadar birçok doğal ürün mevcut sitede 

internetde gördüğüm ama normalde görmediğim sünger sabunları bulmuşken yanınada bir iki sabun daha atarım dedim.

softem sanırım bim veya a101 de bitkisel yağlarını aldığım bir marka olduğundan ürünleri bu markadan seçtim.



başbelası selülitlerim için yosunlu selülit sabunu



bir tanede badem yağlı doğal sabun attım sepete 

büyük küçük tüm alışverişlere rosense el kremi hediyesi (tam çantaya atmalık) var.


75 üstü kargo bedava altına ise 5 lira gibi makul bir kargo ücreti ile toplamda 36 liraya alışverişimi tamamladım


paketimden rosense numuneleride çıktı  rosenseyi deneme fırsatım olacak .






kısacası online aktar istiyorsanız sorunsuz bir şekilde kapımıza gelsin diyorsanız doğa pazarını tavsiye ederim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)