21 Eylül 2016 Çarşamba

yırtık kot sorunsalı :) yırtık kot tamiri ;)

yırtık kot sevenlerdenmisiniz ?

yırtık kotunuz dahada bi yırtılıp püskül püskülmü oldu?

okumaya devam et o zaman :)))



benim kotum bu şekilde delik deşik durmaya başladı. öyleki yamamı yapayım derken internetde bi gezineyim vardır bi yolu dedim. 

benim gibi birisi daha buldum ve çok basit ana bi o kadar etkili yöntemini yaptım . bide sizlerle paylaşayım dedim :)

kotu tersini çevirip ütü masasına yatırın


bi tarak tardımınile püskül ipleri düzeltin


telayı yırtık yeri kapatacak şekilde kesip yapışkan yüzeyi püsküllere koyun


ütüyü bastırın 


ve taaaa taaaam hep yırtık hemde ilk günkü görüntüsü gibi temiz ;)

eşim dayanmaz atar diyor bilemem tela atarmı atmaz herhalde bilemedim:)))

ben sonucu beğendim. yeni aldığım kotlarıda giymeden yaptımki püskülleşmesin ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)