27 Ocak 2010 Çarşamba

diyet diyet diyet:)

ballı sirkeli su ama sıcak su demişlerdi . çünkü soğuk su daha çabuk tahliye oluyormuş vücutdan sıcaksu daha yavaş tahliye olduğundan daha iyiymiş. ben bunu 1 ay yaptım . akşamları yatmadan önce sirkeli, ballı (elma sirkeli ama) sabahları limonlu su oldumu bişi daha dinç hissettim. belkide psikolojik ama kilolarım duruyor çünkü yemeğe devam ettim:)
sigaranın yerini yemekmi aldı diyorum, ben yemek çok yemem benim derdim kuruyemiş , meyve :) bunları çok bol tüketmek hoşuma gidiyor. hele meyvesiz asla yapamam öyle yarım elma, yarım portakal değil sınırsız yiyebilirim:)
eskiden de yerdim ama ozaman gençtim:D ahhh ahhh yaş oldu 40 kilo oldu 62 boyum 1.64 :D

daha bir sene önce 55 kg.dum tamam sigarayı bıraktığımda 57 dim ama 5kg. net aldım hazirandan bu yana.
yaramayan şeylermi yarıyorne yapıyor. vallahi birşey yemiyim diye oturup devamlı salatalık yedim olmadı:D havuç yiyodum şeker deposuymuş bir tane yiyorum, maydonoz otluyorum. sırf çenem durmasın ayyy çok iştahlıyım çooook

hadi kızlar fikirlerimizi paylaşalım güzel bir sistem geliştirip bu yaza formda girelim. sauna , spor , diyet ne varsa yazın
sevgiler, bol kalorisiz günler :D

3 yorum:

  1. yildiz gercekten sirkeli suya basladim .baklim ne olacak .bende senin gibi meyve hastasiyim.hadi listene ekle send beni .ayy böle diette guzelmis yani...

    YanıtlaSil
  2. mide bulandırıcı dimi :) ben alkolde içemem ondan çok zorlanmıştım hatta yaw dedim kusa kusamı kilo vericem:)
    sonra alışmıştım baktım birşey olmadı bende bıraktım ama tekrar başlıcam:) eklicem yeni post yazdığımda :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba güzel kardesim, ben almanyadan Ayse. Almanca Moda Sayfam icin Türk okuyuculari ariyorum cünkü bir kac gün sonra türkcede eklicem. Ama türkce okuyucularim olmadan yapmam. Ondan simdi sen bana lasimsin. Eger sayfami takip ve followerde ekleye bilirsen cok cok sevinirim. Seni kocaman öpüyorum.

    Ayse

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)