18 Ocak 2010 Pazartesi

elf alışverişim



e.l.f markasıyla tanışmam blogger arkadaşlar sayesinde oldu. özelliklede ırazcım;)
makyajcantam.org yani:)
sonra uygun bir site buldum ama herşey yok, ingiltere sitesinede üyeyim makyaj paleti 15 sterlin ve üstüne
ücretsiz yazısını okurum ben dururmuyum:) 25 sterlin ve üstüneyken Allah dan almamışım.
artık makyaj malzemesi olarak çok fazla bir ürüne ihtiyacım olmadığından fırça , compact, cuticle pen ve
eyeliner dan oluşan alışverişim resimdedir.
makyaj alışverişi özellikle internetden ilk önce insan biraz kazıklanır. itiraf etmem gerekirse gg.den bir m.a.c fırça seti aldım uyanığımya bir tanesi ancak 50 lira olan fırçaları koca bir seti 55 liraya almanın gururunu yaşamam çok kısa sürdü yine ırazcım saolsun onu tanıdımda kazıklanmakdan kurtuldum.
e.l.f fırçaları hakikaten çok güzel özellikle studio serisi kabuki fırça ne şirin ne yumuşak şeydir o öyle . powder brush ayrı bir olay. 2 tanede fondoten fırçası (klasik serisinden ) aldım ve süper bir hızla 4-5 günde elimde oldu. daha kullanmaya kıyamadım. makyaj paletini kullandığımda (bu paletide cosmosim çok methetmişti ) yorumlarımı yayınlayacağım.
http://www.eyeslipsface.co.uk/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)