18 Ocak 2010 Pazartesi

stila setleri kaçıranlara fırsat

stilanın setlerinden almıştım my mother hero ve ultimate
resimlerini görebilirsiniz. bunun içindeki refil farlar benim elimdeki farlarla tıpatıp aynı olduğumdan satmak istiyorum.
ultimate serisinden renkli nemlendiricide bana uymadı çünkü açık tenliler içinmiş:(
ultimate serisinden satmak istediklerim
4 tane refil far (tanesi 5 lira:) )
renkli nemlendirici (15 lira)
rimel (ev rimel doldu:) ) (10 lira)

my mother hero setindende
3'lü far(acayip bişi allık boyutunda nerdeyse (15 lira)
ruj (8 lira)
ve yine rimel (10 lira)
strawberry sitesinden bunların fiyatlarını mukayese edebilirsiniz.
almak isteyenler yildiz111@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirlerse sevinirim.
birkaç parçasını almak isteyenlere indirim yapıcam söz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)