21 Ocak 2010 Perşembe

süvari kozmetik





geçikmiş bir post , ben daha yeni blog oluşturduğum için anca sıra geldi. Süvarikozmetik sitesi yılbaşı kampanyasını bir blogger arkadaşdan duyunca ışınlandım tabiki çok ilgili bir müşteri hizmetleri var cenk bey inanılmaz kibar ve sabırlı ve itinayla herşeye cevap verdi. aldıklarımdan daha çok hediye gönderdiler .
saç boyalarının olduğu resim benim aldıklarım (bu arada saçlarımı yıllardır kendim boyarım) ikinci resimdekiler ise hediyeler . çoğu kişi gibi promosyonlu alışveriş beni inanılmaz sevindirir ama hayatımda bu kadar promosyon olan başka bir alışverişim olmamıştı:) düşününki cenk bey hediye edecekleri rujun bile numarasını bana sordu:o) hepinize tavsiye ediyorum
http://www.suvarikozmetik.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)