26 Mart 2010 Cuma

eyüp sabri tuncer



ve nihayet bloğumda birşeyler yazma zamanı:) hediye çekilişi yazmakdan giveaway bloğuna döndüm:)
eyüp sabri tuncer kampanyasını sanırım ben biraz abarttım bütün tanıdıklarıma neredeyse aldırdım:) kendim herkesin adına aldım 5.siparişi bekliyorum. ilk ikisi yeni heves olsa gerek paketlerini açtığım gün resimlemiştim:)
pure love ki enfes bir koku ve çabuk tükendi:( sanırım serinin en güzeli ve satışı en çok olacak ürün. tertemiz bir kokusu var, diğeri chery pie bunu bloglar aracılığı ile ilk siparişimde vermiştim. sonra içeriklerini okuyup kendim verdim bir diğeri orange ki misss gibi portakal kokusu elimdeki son koku ise:) blackberry onunda çok güzel kokusu var.
spring showerı bir arkadaşıma aldım oda güzeldi . son siparişim silver rain inşallah yanılmam üstündeki resimleri frezyaya benzettim ben çiçekler içinde en sevdiğim koku frezyadır;)

bugün siteyi açtım tam 25.000 kişi bu kampanyadan yararlanmış. tekrar teşekkürler eyüp sabri tuncerrrrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)