26 Mart 2010 Cuma

ondan bundan şundan:)

bugün cuma haftanın en sevdiğim günü diyebilirim. yaklaşık 23 senedir çalışıyorum oldum olası cumaları özelliklede cuma akşamlarına bayılırım. yatakdan neşeyle kalkarım . her cuma akşamı eşimi karşılarken bugün cuma diyip sarılıp öperim:) p.tesimi ıyyyk uzun zamandır pazartesi sendromu yaşamamak için sanki ogün p.tesi değilmiş gibi yaşayıp akşamına p.tesi bitti hafta bitti diyorum:)

yıllar önce seyrettiğim bir Türkan Şoray filminde sayılı günleri olduğunu bilen türkan ablamız inci bir kolyeyi tuvalet masasının üstüne koyup her gün bir tane inciyi diğer tarafa geçirip günlerinin ne kadar kaldığını görüp kahrolur ve son inci olan gündede ölürdü ??? ölürdü dimi yanlış hatırlamıyorum.

biraz melankolik bir yapıya sahip olan ben her zaman ölümümü düşünüp benim arkamdan üzülecek kişileri düşünüp üzülürüm. varmı böyle salaklık:) eskiden bir arkadaşım aynı olayı anlatıp benimle dertleştiğinde aaa tek ben değilmişim demiştim. ben sevdiklerime çok bağlı bir insanımdır onlarsız birgün bile fazla yaşamayı istemem. hayat onlarla birlikte güzelse güzeldir bilmiyorum fazlamı duygusalım????

cumaya hiç yakışmadı bu kasvetli havam dimi:D neyseki bugün cuma OLEYYYYYYYYYYYYYYY

2 yorum:

  1. oh yarasın tatil o zaman evet yakışmadı :)

    YanıtlaSil
  2. edim canım benim enerjine her yere yetişmene bayılıyorum:)
    öpüldün

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)