13 Nisan 2010 Salı

EYESHADOW :))





bunlarda benim eyeshadow setlerim

ilk sırada 15 sterlin ve üstüne hediye gelen e.l.f paletim var inanılmaz güzel bir makyaj paleti renkler hakikaten güzel
birkez daha verirse aldıracağım arkadaşlarım bile hazır hakikaten inanılmaz bir hediye:)

2. sıradaki C.D. 002 Sdeduction Drama paleti 4 far -2 parlatıcı mevcut (arkadaşımın hediyesi , böyle arkadaş dostlar başına )

3. sıradaki NYX - Jazz Night sevgili pumpkinin güzel swatch ve anlatımına dayanamayıp ilk cherryculture alışverişimde aldığım palet

resimleyemedim ama strawberry müşterilerinin yakından tanıdığı bir makyaj seti prety marka rengarenk yinede linkini koymak isterim:)
http://tr.strawberrynet.com/makeup/pretty/fashion-makeup-kit-62201--2x-powder-/92513/#DETAIL
bunuda birkaç kez parmaklamıştım sadece:)
hepsi birbirinden kullanışlı setler ama ben yine setlerden gözlerimi alamıyorum:)

2 setde hesapda MAC far ve allık seti almıştım ( a ahmak diyebilirsiniz hiç mac de böyle bir set varmı :) ) g.g. den kazıklandığımın resmidir:) kuzenlerime verdim:)
bide stila nın ultimate setini almıştım Allah aşkına aldım gaza geldim aldım ne yaptım , farın bir tanesini, rimeli bir arkadaşa sattım:) evet sattım. diğerleri duruyor evde . birde benim annem kahraman seti vardı dimi onada atlamıştım onunda trio eyeshadowunu sattım rimeli ve ruju ablamlara hediye ettim.

sırada bugün elime geçen stila üçlü powder set var:) bekleyin beni ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)