15 Nisan 2010 Perşembe

evdeki ürünler:)




evdeki makyaj malzemelerimden blush :) yani allıklarım revlonun üçüncüsü evde demiştim o ürünü görüyorsunuz en kullanılası rengi bu:) diğeri 3 renk gibi gözüken ırazımdan almıştım oda çok naturel ve güzel bir ürün diğeri maybelline kadınlar gününde kaptığım ve daha hiç açmadığım köpük allığım bi diğeri de yine maybelline ebayda ucuz olarak aldığım shimmer powder diye geçen ama benim allık niyetine kullandığım bir ürün. en son olarakda stilanın setinden çıkan ve daha kullanmadığım krem allık:)
nedendir bilinmez allıklara karşı acayip bir düşkünlüğüm var dayanamıyorum:)
msf ler ayyy msf ler mac msfler birisi sesimi duysunda bana hediye etsin (Allahım rüya gibi) bayılıyorum. ama almıyorum çok var elimde bir tane daha alacak bütçe kalmadı vallahi:)
şimdi 1,5 lira diyip aldığım bir sürü oje merakım nasıl olsa 1,5 lira al üçer beşer:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)