19 Nisan 2010 Pazartesi

HEDİYElLERİM NELER:)

bu hafta vereceğim hediyeleri açıklayacaktım ki shewolf hediye vermeyi düşünmüş :) ama ne hediyeler. hayatım sen kendini aşmışsın da bizi hiçmi düşünmedin:) ama herkes aynı şeyleri verse anlamı olmaz dimi:)
ben 4 tane ojemi sizlere vericem ayrıca yanıda birkaç parça yine makyaj malzemesi olacak (allık, rimel, ruj),
resimlemek istedim ama dün okadar hastaydım ki birde belki ekleyeceğim başka şeyler olabilir dedim
onun için 23 nisan ertesine bu resimleme ve açıklama olayını bırakmak istedim. kesinleşsin onları bir post yazıp duyurucam. katılım nasıl olur birileri sesimi duyarmı? izleyici sayım çoğalırmı? hediyelerim beğenilirmi? bunlar varya aklımı kemirip duruyor inanın:( ben çok pimpirikli oldum vallahi.

beni takibe alın , beni yorumsuz bırakmayın kızlarcım;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)