22 Nisan 2010 Perşembe

HEYO !!!! HEYOOO!!! 50 OLMUŞUZ:)

bugün bi baktım 50. kişi olmuş izleyici;) süper bayıldım vallahi. benim için 50 bile hayaldi , şimdiki hayalim 100:D
aç gözlüyüm ne yapayım oda inşallah hediye sonrasında olmasını hayal ediyorum(başka türlü olmaz diye düşünüyorum:(

içimden geçenleri yazmak istiyorum;
işyerindeyim kulağımda kulaklık müzik dinleyip bu postu yazarak işden biraz kaytarıyorum:) aman yarabbim yöneticim okumasın:D
dinlediğim SEMİRAMİS PEKKAN dan "bana yalan söylediler" dinlerken sözlerini yazıcam sizlere
bu şarkı beni okadar eskilere götürüyorki ayıptır söylemesi 70 doğumluyum çocukluğuma götürüyor . içimde tatlı ve buruk bir sızı oluşturuyor . eğer ortam müsaitse gözlerden bir kaç damlada yaş süzülüyor :o)
yapı itibariyle çok duygusalımdır, ayrıca inanılmaz romantik (belkide melankolik demek daha doğru) ama dışardan görseniz tanıyorsanız çok şen şakrak , tanımıyorsanız asık suratlı :) süpriz yumurta gibiyim:)
kendimi anlatmayı severim , karşımdakininde bana çok samimi ve dürüst bir şekilde anlatmasını isterim. hatta ince detaya kadar (yanlış anlaşılmasın) kişiliği çözmeye çalışırım.
bi ayıp daha söylemesi oğlak burcuyum. çok iyi dost olduğum söylenir:) keh keh seversem inanılmaz severim, güvenirim(sonrada kazık yerim) , fedakarımdır ama sevmedimide orta şeker olamam , politik olamam , ne düşünüyorsam yüzümden belli ederim .40 yaşıma geldim halen bu olayları beceremedim.

Bir aleme indim yanlız
yerde toprak gökte yıldız
bir yan sussuz biryan deniz
iki el bir baş verdiler
bir çift göz ağlarda güler
dört bir yanda benim gibiler
doğru söz içinmiş diller
işte kalbin sev dediler
bana yalan söylediler
bana yalan söylediler
kaderden bahsetmediler

varsın böyle geçsin ömrümmmmm
neşeyle dolsun bari hergünüm
hani benimsevdiklerim
hani gönül verdiklerim
hasret gider ben giderimm

varsın böyle geçsin ömrümmmmmm
neşeyle dolsun bari hergünümmmmm
bana yalan söylediler
bana yalan söylediler
kaderden bahsetmediler
hani benim sevdiklerim hani gönül verdiklerim
hasret gider ben giderim

giderimmmm giderimmmmmmmmm

şimdi 50 izleyici ile bu anlatıklarımın ne alakası var diceksiniz :o) sadece ve sadece paylaşmak istedim.

eğer okuyorsanız ne olur yorum yapın ;) ki anlayayım yanımda hissedeyim. çok enteresan bir huyum daha var ben kitap okurkende şu andada blog okurkende sesler veririm yani her birinizin bir sesi var kulağımda farklı , yorumlarınızıda öyle okuyorum;)
ay delimiyim ben ayol:)

sevgiler, öpücükler benim canım izleyicilerim dermişim:)

7 yorum:

  1. Ben 50nci kisiyim hehehe

    YanıtlaSil
  2. bir kere başladı mı tutamazsın 50-100 gider :))..hissettiklerine aynen katılıyorum..şarkıya ben de bayılırım bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. tuanacım: tşk.ler canım
    kamilecim evet canım sensin:)
    nilgüncüm koyverdim gitsin:) gidermiki dersin:)
    ahh bende ne şarkılar var daha aaa çok duygusalım bugün yaw:)

    yorum bıraktığınız için tşk.ler öpüyorum kızlarcım

    YanıtlaSil
  4. Yıldız Hanım ablacığım ama bizi hala izlemiyorsunuz siz, ben 50 değil bir tek sizi bekliyorum vallahi hemen geliyorum demiştiniz bir daha hiç gelmediniz..:(

    YanıtlaSil
  5. izliyorum seni kokoşcum;)

    YanıtlaSil
  6. daha nicelerine inşallah:))

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)