27 Nisan 2010 Salı

lame oje:)67 no.lu golden rose:)




foto gördüğünüz son aldığım ojelerden , lame oje eskiden bunlar sedefli olurdu şimdi içinde minik minik ışıltıları var :)
güneşde pırıl pırıl gözükmesini istiyorsanız tavsiye olunur:) iki kat sürdüm. golden rose ojeler tek katda birşeye benzemiyor:( iki katda anca ama yinede şişedeki rengi vermedi
bunun birde gold rengini aldım birde bakır rengini bulsaydım :) oje almamaya yemin etmedim ama durmuyorum standların önünde :( ama bakır rengini bulursam alıcam:)
sizce nasıl olmuş?

8 yorum:

  1. Süpermiş rengine bayıldım ya Golden Rose'nin ojeleri fazla renk vermiyor ama renkleri güzel oluyor:D

    YanıtlaSil
  2. merhaba yıldızcım oje rengin ck güzel öncelikle:)

    ama ben sana başka birşey sormak istiyorum( iletişim kutunu göremediğimden buraya yazmak zorunda kaldım)bloğuna kozmosime cheepsmeelle ilgili bıraktığın yorumlardan geldim, sanırım paketlerin gelmemiş ve 20 beklemeni istemişler şu an aynı şey benimde başıma geldi

    seninki nasıl sonuçlandı ck merak ettim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yorum yazmıştım ama çıkmamış , benim 20 gün dediler ama maksimum 20 gün zaten , bir daha yazmıyım diye:) araya bayram girmişti. elime geçti sorunsuzca:)
    merak etme gelir canım

    YanıtlaSil
  4. umarım cnm ben 13-14 ünde sipariş verdim, 14-15 inde site postaye yollamış 15-16 sındada posta kıtalar arası dağıtıma almış ama sonrası yok yani yola çıkalı bugün 12. gün ve ptt kayıtlarındada hiç bişey çıkmıyo bakınca (tracking numaralarını yolladılar onlarla bakıyorum) senin kaç günde geldi yıldızcım :(

    YanıtlaSil
  5. Cok guzelmis iyi gunlerde kullan canim

    YanıtlaSil
  6. lalecim çok zaman geçti tam hatırlamıyorum valla kozmosimde ne zaman yazmışım kimbilir ama şunu söyliyim 20 gün olmadı benimki bayramada denk geldi ondanda sarktı.

    YanıtlaSil
  7. şimdi baktımda 17 kasımda yazmışım 6 kasımdada sipariş vermişim 4 aralık demişler bana ama 4 aralık olmadan elimdeydi. yani izindeydim gelmiş izinden döndüğümde teslim ettiler benim derdim annemin d.gününe yetiştirmekti. yetiştirdim. meraklanma canım gelir ptt dağıtımı ara bi sor istersen.

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler yıldızcım, ck huzursuzum inan, hayır bide aksi gibi üç tane yüklü sipariş verdim arka arkaya ondan endişem, saol cnm:)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)