26 Nisan 2010 Pazartesi

p.tesi:)

neyseki p.tesinin bitmesine sayılı en azından iş saatinin bitmesine 2 saat kaldı:)
cuma tatildi. aslında benim gibi birçok çalışan 3 gün tatilin ne kadar güzel olduğunu düşünüyordur. çünkü anca yetiyor. neler yaptım:) aylardır hayalim olan cuma pazarına gittim:) 3 tshirt, leopar desenli çorap, leopar desenli iki parça tülbent gibi kumaşla geri geldim:) haa bide çinlilerden şıngırtılı süslerden aldım hani asarsınız rüzgarla çınçın olurya:) ne derler ona neyse işte anlamışsınızdır. geldikden 1 saat sonra inanılmaz bir başağrısı ile yatmak istedim ama ne mümkün beynim patlayacakmış gibi. üstüme derimontumu alta sadece bir tshirt le giden ben yakıcı cuma gününde sadece tshirtle gezince sanırım havanın azizliğine uğradım. aman Allahım ölüyorum sandım, kendime söylendim aylardır düş kurdun ohhh sana reva zaten hayal ettiğim hiçbirşeyi bulamadım 2 saat köskös dolaştım:) ertesi gün temizlik günümdü yardımcı bir bayan bulmuştum , o diğer odalardayken bende mutfak dolaplarına giriştim. öldüm sabah 8 kahvaltı akşam 8 akşam yemeği arası birşeycik yemedim . tabi ben pestil:) pazar günü yattımmı hayır yatarmıyım;) viaport çıkarması yaptım. aşkım mangoya gittim benim için mango ve zara sadece beğendiğim şeyleri bu iki mağazada bulabiliyorum. eşim arabayı park ederken ben kendimi mango ya attım o gelene kadar elim kolum deneyeceğim giysilerle dolmuştu:) keşke resimleseydim dimi ama çok yorulmuştum.
neticede; 2 elbise, 2 pantolon, 2 yazlık kazak (çok ince) , 1 tshirt, 1 babet le mango turum sona erdi . en güzeli bu kadar ürüne sadece 200 küsur lira vermemdi:D hem beğendiğim hemde ucuz alınca benden mutlusu olmuyor:) ahhh ahhh çoğu şey small bedene göreydi hele 7,9 liraya kahverengi fitilli kadife ceketler beni benden aldı ama ya s yada xs bedendi . bende var aynısı ama parası komikti:) sonra eve geldim, saçlar boyandı banyo yapıldı, yemek yenildi mışıl mışıl uyudum:) sabah vallahi kalkmak istemedim:D
3 günü dolu dolu geçirdim çoğu yapmak istediklerimi yaptım tek ütüm kaldı:) inşallah onuda h.içi halledicem;)