2 Nisan 2010 Cuma

yine cuma:)

her cuma bi post yazayım diyorum:) ben cumaları çoooook severim onun şerefine olsun;)
ammannnn bloğum olacakda ne olacak diyordum, hakikaten çok zevkli acaba birisi okumuşmu , yorum varmı, izleyicim varmı diye sürekli bakıyorum.
eşim bloğum olduğunu biliyor ama adresini söylemedim, bana kalsın dedim . benimle sizlerin arasında büyük bir sır;)

izleyicimin çok olmasını istiyorum. yazarken 25 kişi beni takibe alacağına bile inanmadan başladım ama bugün tam 25 kişi beni izliyor kumanda panelinde yeni postumu görünce hiç değilse birileri tıklıyor.

aslında blogda başarılı olmakda tehlikeli edacım bunlara en büyük örnek canım benim iyiliğini hep suistimal eden kişilerle uğraşmakdan bu 3.bloğu ben nerde olsa bulurum. çünkü tarzını biliyorum canım benim o.
bi mail at hemen yardıma koşar hiç üşenmez amannn bununlamı uğraşıcam demez maşallah onun bu enerjisine diyorum.
ikinci kişi sevgili ırazım, onun bloğunun kopyasını bile yaptılar. ben ırazcımla g.g. den tanışıyorum daha sonra favorite lerimin arasındaki makyaj çantam bloğunun sahibesinin o olduğunu öğrenince çok sevindim. çok tatlıdır , benim bitmek bilmez sorularıma inanılmaz bir sabırla cevap verir yardımcı olur.
benim blog dünyasındaki idollerim kendileri.
hediyeler aracılığı ile tanıştığım bloglar var. ben hediyeye yazı yazıp bir kenara atmam. önce bloğu baştan sona hatim ederim sonra takibe alırım post yazıp bloğumda duyururum. bloğum olmadan önce 2 yerden bu tip hediye kazandım.
blog kurdum hiçbirşey kazanamıyorum, 100. izleyicim olsa ne veririm diye düşünüyorum hayaller kuruyorum. birkaç şey aklımda ama yazmıcam süpriz olsun;) ama muhakkak içinde makyaj malzemesi olacak .
herkesin güzel cuması süper geçsin , p.tesi büyük bir enerji ile işlerimize başlayalım
öpücükler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)