18 Mayıs 2010 Salı

Hayvanlar




iç karartıcı yazıya başlamadan önce kedoşumun resmini eklemek istedim . pamuk prensim böyle yatar yerde ön patileri kıvrılmış bi şekilde. bize her gelen kedoşumun ne kadar şanslı olduğunu söyler. doğruya sokaklarda itilen kakılan bir parça yemek bulamayan onca can arasında sokakdan alınmış bir kedi tabiki şanslı. keşke hayvan severler çok olsa en azından bakana besleyene karışılmasa. bugün iç karartıcı birgün tek güzel yanı yarının 19 mayıs ve tatil olması. böyle zamanlarda içim bunalır huyum kurusun içim bunalıncada hayvan barınakları sayfalarını gezer içim şişene kadar resimlere bakar hikayeleri okur üzülürüm:(
http://www.fatihbelediyesiyedikulehayvanbarinagi.com/
en çok ziyaret ettiğim sayfada yedikulehayvanbarınağının sayfası. Meral Hanım insan değil bana göre bir melek, eminim hepimizin içinden geliyordur ama hayat bir şekilde bu işleri gönüllü olmamızı engelliyordur.
en yakın hayvanbarınağına gitmek hiç değilse başlarını okşayıp onları biraz mutlu etmek gerekiyor. ogün acıbademde ablamlardan gelirken yoldaki kedileri gördüm hepsinin önünde kuru mamaları vardı ama ben gidipde birisini sevince diğer iki taneside geldi benide sev der gibi süründü bacaklarıma:( oysaki karınları tok dimi allaha şükürde çok itilenip kakalanmıyorlar ama yinede sevgiye açlar. biraz sevdim biraz mıncıkladım ve yanlarından ayrıldım. barınağa gitsem eminim ağlıcam onları görünce ama bir h.sonu gitmek istiyorum. elimizden geldğince bir paket makarna, bir paket süt bile götürsek sadece gitsek bile yeter. gitmeden her birimiz sayfasına girip 5-10tl. gibi küçük paralar göndersek bile yeter.
hepinize bolllll güneşli, sağlıklı, şanslı güzel günler diliyorum
sevgiler

1 yorum:

  1. ben de çok üzülüyorum sokaktaki hayvancıkları görünce..mutlaka su, varsa yiyecek birşeyler bırakıyorum..

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)