7 Haziran 2010 Pazartesi

PASTELLLLL:)

bu markaya aşkım bi anketde hediye göndermesiyle başladı.
magic touch yorumlarıyla dayanamayıp aldım, sanırım Ceyda Hanım marka sorumlusu daha yoğun ilgi gören diyeyim bloglara gönderdi her bloğa değil. ama ben dayanamadım bugün mail attım istedim:) banane isteyenin bir yüzü
pastel club üyesiyim magic gloss tanıtımı geldi sanırım watson magic lip gibi doğal bir pembelik oluşturan bir gloss
diğer aklımdaki iki ürün ponpon allık ve terracota allık ahhh Ceyda Hanım buraları okusada banada gönderse diyorum.
ee git al diceksiniz şimdi , okadar çok allığım varki artık makyaj alışverişime bi dur dediğim safhadayım :o)
resimleri eklemeye çalıştım ama eklenmiyor , bazen bu sorundan çıldırıyorum ekle diyorum ekliyor hesapda ama sayfaya gelmiyor sorun ne olaki acep:)
ürünleri merak ettiğiyseniz pastelin internet sayfasının adresi

http://www.pinkar.com/pastel/

dediğim ürünlere bi bakın nasılll ama;)

1 yorum:

yorumun benim icin cok onemli;)