6 Eylül 2010 Pazartesi

SAVUNMASIZ CANLARA Bİ YARDIM ELİ UZATMAK İSTEYEN!!

http://www.fatihbelediyesiyedikulehayvanbarinagi.com/bolum/hastalar/

bu mübarek ramazan ayında belkide yardım edeyim ama hayırlı bir yere gitsin diyen birkaç arkadaşım vardır düşüncesiyle yukarıdaki linki okumanızı tavsiye ediyorum.

hayatta en acımasız mahluk sanırım insan doğanın şu zavallı hayvancıkların bizden çekmediği kalmıyor ne yazıkki. onlara yardım etmek istersekde tepki alıyoruz :( kedilere bakacağına çocuklara yardım etsene demişti bi teyze bende bi siteden okudğum ve çok hoşuma giden şu sözü söylemiştim "ben hayvanlardan başladım sizde insanlardan başlayın lütfen" halen teyze dediğim içinde bi canavar taşıyan kadın " al ozaman götür evinde bak " diye bağırmasını halaa unutmam:)

yedikule hayvan barınağı halen gitmek istediğim gidince içim kıyır kıyır olacağı için çekindiğim bir yer :((( ve bunların başında melek bi kadın örnek bi kadın MERAL OLCAY . artık yetiremiyor birşeyleri hazmedemiyor yakınıyor çoğu zaman yardım istiyor, sitem ediyor haklı olarak.

çok değil her birimiz 2-3 kutu süt götürsek , birkaç paket makarna ne güzel olurdu. blogger buluşmasını burada yapsak elca kozmetik yerine buraya gitsek olmazmı???? yada ben istanbul dışındayım diyenler online bağış linkleride var şu mübarek günlerde gönlünden koptuğunca yardım etse??? hiçkimseyi eleştirmek için yazılmış bir yazı olmadığnı lütfen kabul edin ben sadece belki okunur hiç değilse 2 kişi yardım etse kardır mantığı ile yazmak istedim.

dışarda bi dilenciye para vermek çoğumuzun içinde acaba gerçekden ihtiyaçlımı sorusunu bırakmazmı??? gerçekden muhtaç olan kişiler çok gururludur kimseden istemezler emin olun, ama zavallı bi kedi veya köpek yedğinizden bir parça istiyorsa lütfen paylaşın bakın paylaştıkça içinizdeki o tarifsiz huzur dahada büyüyecek.

gelin bugün veya olmadı yarın

http://www.fatihbelediyesiyedikulehayvanbarinagi.com/yardim-etmek-istiyorum/

linkini copy paste leyelim üçbeş ne gelirse elimizden yardım edelim.

hayat bu canlılarla daha güzel, onların karşılıklısız sevgileriyle onların güzel gözleriyle güzel

sevgilerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)