26 Ekim 2010 Salı

cheapsmells ve cherryculture alışverişlerim








nyx rujlar ve blush cherryculture den arkadaşıma ruj gerekliydi bende bunları yaptım aradan:)
hep gözüm vardı bu canlı renklerde yaa benim huyum değişti vallahi abimin eşi dalga geçiyo rahmetli aysel gürel gibi olacaksın yaşlanınca diye:) çünkü ben naturel renklerden hoşlanan yıldız böyle canlı canlı renkler seçiyorum oda hep sizin yüzünüzden:))))))
wet n wild buda cheapsmells alışverişim sırasında indirime giren bi marka baktım google dan çokda kötü birşeyler yazılmamış hadi şans vereyim dedim allık çok güzel, pudra ivory almışım ne akla hizmetse:) çünkü ben esmerim artık oda abimin eşine hediye ederim;) loreal re perfect foundation ise yine indirime giren bi üründü acaba diyorum çokmu yaşı geçkinlere hizmet veren bi fondoten ne dersiniz? varmı bilen:)
bu alışverişimle ilgili başka detay istiyorsanız söyleyin lütfen yazayım ahhh şu swatch işini bi yapsam dimi:)

bakalım blog 1 yaşında olacak ama ben halen yavaş yavaş ısınıyorum bu işlere:)

güzel günler diliyorum

3 yorum:

  1. guzel gunlerde kullan yıldızcım gene almışsınn :)

    YanıtlaSil
  2. ya sorma m.c cim dayanamıyorum :) ne olacak benim bu halim:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan...aynı durumdayız şekerim..pullar, renkler, bakalım ne olcak sonumuz :))

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)