19 Ekim 2010 Salı

edi bu sana:)

sürekli bi giveaway yazılarından eski dostum edişko ya :) fenalık gelmiş olmalıki bana her cevabında yazı bekliyorum yazı demekden kız fenalaştı ben giveaway , verin hediyeleri baan demekden alamadım kendimi.

bu bloger olmak zor zenaatmış mirim ben ne bileyim böyle hergün güzel can alıcı birşeyler yaz ilgi çeksin insanlar okusun. benimki tam anlamıyla hediye dağıtan bloglardan olmuş pıyyyyyyyy aboooo:) amacım oda değildi.
ilk başda yaw herkes makyajını kıyafetini paylaşıyor bende ojelerimi dedim ama bu ayrı bi bloggerlıkmış anacım.
hemde az eziyetli değil. değişik değişik ojeler al onları sür kurusun yok fotola yok nail artları al onlarla birşey yap
neymiş bu bee tırnak kalmaz silmekden:)
benki ellerimin güzel olduğu iltifatını aldığım için (yok yok ençok iltifat ellerden geldi başka biryerden değil:) )
fena havalanıp başladım pısssss diye söndüm ne eller varmış , ne azimli arkadaşlar varmış örneğin zuzu :) canım benim bayılıyorum onun ellerine ojelerine bakmaya yakın olsa git karıştır ojeleri kaybol içinde, sonraaa hangi oje yakışmazki bana oda ayrı bi arkadaş oo pullu güllü ojelere insanın canını çektirtiyo:)
viva nail dendi zıpladım siteye aldım hatta ki nfu ohhh ojeler varya ondan kendim yaptım pulları döktüm kırmızının içine sürülmeyi bekliyoo:)
sonra kedoşum var onu yazsam yeter dimi onun anlatsam ona aşkımı dile getirsem.

oyyyy anacım ben ne yapsam ediiiiii yaz demesi kolay akıl ver çıtır tazem , kıvrak bebeğim , enerji içeceğim, bloger idolum nerdesinnnnn????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)