10 Ocak 2011 Pazartesi

oje bi hastalıkmı?oje istiyorummmmm


mavi oje hastalığım olduğu için böyle bi resim buldum:)
oje almak demeliydim :) oje almak benim için hastalık oldu bloglarını takip ettiğim sevgili oje bloggerları resim koyuyorlar aklım o ojelerde kalıyor:(

alix avien 163 dü sanırım acayip tatlı bi lacivert sonra khaki rengi sevilla nında var bu renk onlara takdım haa pardon bide claries mavi renkleri :) bebek mavi ayy nasıı tatlı:)


doğum günümde oje istedim abimden her zaman alırım dedi almadı yaa bana renk renk oje alın diyorum manyakmısın diyolar:D

oje yarışmalarına bayılıyorum katılaman duramıyorum bir sıra konad hastalığım tuttu almadan bu hastalığı yendim nasılmı viva nails ile onları bile yapıştırmakda üşenen ben konadı nasıl yapıcam dimi:))))))

haftasonu eminönü geçip şu leydi ojeleri arıcam :))) franken polish evde karışımla elde edilen ojelere deniyor sanırım şu haki rengini mint ile kahveyi karıştırıp yapamammı ??

her dışarı çıkışımda 1-2 oje alıp dönüyorum
e.l.f, n.y.x, flormar, pastel, alix avien, golden rose, cecile ojelerim var
pardon bir tane m.a.c (kristal kürecim mac yarışmasından kazanmıştım) birde givenchy (siyah prensesimin çekilişinden kazandım:))

işin manyak tarafı kurur diye açmıyorum bir ojeyi bitirip diğerine geçmek istiyorum ojelere karşıböyle manyakça bi korumam var.

şimdi söyleyin a dostlar ben hastamıyım sanki bi blogda oje almanın alışveriş hastalığının bi boyutu olduğunu okumuştum

oje delisiydi sanırım leydi kozmetik nbi koli oje göndermişti ayyy nasıııı bayıldım kıskandım:)) ağzımın suyu aktı o renk renk şekerlere:)

ojeeeeeeeeeeeeeeee istiyorummmmmmmmmmmm beni anlayan oje koliklerden yardım istiyorum:))))))))

3 yorum:

  1. evet oje bir hastalık :D

    YanıtlaSil
  2. Ayy ozaman bende hastayımm. Canımcım senin hissedip yazdıklarının tıpatıp aynısını bende yaşıyorum. Geçmiş olsun bize :((

    YanıtlaSil
  3. Sen en iyi anlayanlardanim kuzum =)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)