5 Mayıs 2011 Perşembe

dertleşmek istiyorum

havadanmıdır sudanmıdır nedendir bilinmez mutsuzum mutsuzum:(

yaşadıklarımı hazmedip önüme bakıp sağlık olsun diyemiyorum :( ne yapıcam ben nasıl mutlu olucam :(
hayattda her yaşananın bir nedeni vardır diye kabul eden ben bunu niye kabul edemiyorum neden kendime üzülüyorum çoğu kişi tarafından şanslı bulunan ben iş hayatımın son yıllarında mutsuzluğum tavan yapması kimin suçu??? benim değil en azından suçu olanlara aynısını yaşasın demek kötümü :( aynı duruma düşsün demek:( bana yaptığı haksızlığı farketsin demek:(

insanlara çabuk inanıyorum bak iyi birisi diyorum ama öyle çıkmıyor bırak kimseyle samimi olma dimi?

ama oluyorum çok önemsiyorum hatta hayatımın bir parçası yapıyorum sonra ne oluyor değmez diyorum:(
neyse üzüntülere gark olmuş durumdayım daha fazla iç karartmadan parçalı bulutlu hayatımın biran önce güneş açmasını diliyorum:(
mutlu olalım , sağlıklı olalım, şanslı olalım
sevglier

2 yorum:

  1. Hani diyorlar ya kendinden baska kimseye deger verme gercektende aynen öyle

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle canım ama huy bu işte çabuk inanıyorum

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)