15 Ağustos 2011 Pazartesi

ramazan

ramazanın yarısına geldik tam 2 haftası bitti bu 3.p.tesi

kendimi bildim bileli orucu aksatmam çok şükür . günler çok uzun nasıl tutacaksın bu sene tutma gibi birçok şey duydum. benim ilk oruçlu olduğum zamanlarda haziran ayıydı . kaldıki ozamanlar epey küçükdüm ortaokula yeni başlamıştım sayılır o halimle tutuyordum şimdi kazık kadar oldum , etim budum yerinde:) ben tutmayayım kim tutsun:) kışın tutarım gibi bir lüks benim için yok ramazan eğer sadece kışın tutulacak yapılacak bir ibadet olsaydı sadece kışın olurdu .

tabi zorlanıyorum en çokda acıkıyorum. eskiden kilo verirdim şimdi kilo alıyorum varmı böyle birşey çünkü iftardan sonra zivanadan çıkıyorum:) gün içinde aklıma gelen herşeyi yemek istiyorum. bu akşamda bi kebapcıdayım, değmeyin keyfime üzerinede bi künefe ımmmmmmmmmmm misssss .

tutan tutmayan herkesin ramazanı (geçde olsa:) ) hayırlı olsun . hee bu arada hiç oruç tutmayanlar akabinde gelen bayrama bizlerden önce sahiplenir hemen tatil programı yaparlar :D oruç tutmayanlara bayram olmasa ne olurdu acaba:D

1 yorum:

  1. Allah hepimizin oruçlarını kabul etsin :)
    http://lillarelli.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)