18 Ağustos 2011 Perşembe

yine oje ve ufak bi alışveriş:)




kapatıcı paletini bi blogda gördüm ebaydan aldım 7 usd. geldi 15 günde:)
denemedim daha:)

allık yine bi blogda gördüm dayanamadım gördüğüm yerde aldım:)

bazı arkadaşlar gabriniyi nerde bulucaz diyolar herşeyin satıldığı 1 mio cu türü yerler vardır ya bu minik gabrinileride summer editionlarıda vede tombik kalemleride buralardan rahatlıkla bulabilirsiniz

çilek kapandığından beri oje ile kendimi avutuyorum zaten çoğu ojemde çilek sonrasında aldıklarım
birde turkuaz anahtarlık aldık çantama süs diye takmayı düşünüyorum

4 yorum:

  1. Güle güle kullaan :) Kapatıcı paletini nasıl aldın da geldi ki ? Kozmetik alışverişi yasak çünkü biliyorsundur.

    YanıtlaSil
  2. Ohh güle güle kullanın. Bende o bi milyoncuları seviyorum bazen hazineler çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  3. valla geldi, satıcıya üzerine kozmetik yazma dedim :) paket içeriğine zaten anladığım kadarıyla çilekle ilgili bir denetleme var gibi :(
    http://www.ebay.co.uk/sch/toymodel55/m.html?_trksid=p4340.l2562
    satıcının sayfası bi bak istersen

    evet kedicim bende seviyorum valla :)

    YanıtlaSil
  4. allıktan hangi blog bahsetmişti

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)