7 Ekim 2011 Cuma

flormar N004 ve flormar 384



öğlen koştur koştur parfümeriye gidip oje sepetini altına üstüne getirerek:) N004 ü buldum:)
ama nasıl;
aksi gibi sepette bi dolu kavuniçi var bi bu yok ben karıştırıyorum nerde nerde diye (demek kendimi nasıl kaybetmişsem:) ) kasadaki amcada bana bakıyor aval aval :D yaa geçenlerde bi dolu vardı ben almadım diyorum
kendi kendime sonra orayı bıraktım ilerdeki parfümeriye koşturdum ordada flormar pembe ojelerin dışında birşey yok tekrar bir ümit ilk yere geldim bi daha karıştırdım altlardan bi tane kavuniçi elime geldi ay bi çevirdimkine:) neon N004 ohh be dedim kafamı kaldırdım bana ilk sefer bakan amca halen beni seyrediyor bunu arıyordumda dedim en şirin halimi takınarak gülümsemeyle dumur olma arasında bi surat yaptı amcacık:)
sonra bi karıştırayım birşey bulurum diyorum:) bi dahakinde 384 elime alınca gözlerim ışıldadı hep bu sedefli kırmızıyı arıyordum gibi kaptım:) emerald ın blogundaki kırmızı gibi gibi tamam tamam öyle değil ama benzer:)
hemen geldim fotoladım sizinle paylaşmak istedim.

bugün cuma benim içim çok mutlu birde 2 oje kapmışım demeyin keyfime;)
renk renk ojeli günler;)

7 yorum:

  1. evet 384 gecen gun ben de aldım, ustelik benzedikleri icin =) kıyaslama yapacaktım sonra vaktim olmadı ama 384 daha sıcak tonlu ve daha acık bir kırmızı =)

    YanıtlaSil
  2. benimde aklıma geldi ben bir tanede almıştım benzer bi renk nerdeyse 5-6 ay olacak birkere bile sürmedim:) markasını şimdi unuttum:)

    YanıtlaSil
  3. :) Güle güle kullan tatlım :) Anlarım o arayışları ;)

    YanıtlaSil
  4. lütfen emerald'ın bloğundaki renge benzesin :) tırnaktaki halini yayınlamanı bekliyorum cnm azıcıkta olsa benzerlik varsa arar bulurum ben o rengi :)

    YanıtlaSil
  5. bununla birlikte 3 tane aynı tonda ojemi senin için deneyeyip resimlicem;)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)