30 Ekim 2011 Pazar

lila kutu




gec kalinmis bi yazi daha lila kutum geldi hemde gunler hatta 1 haftayi bile gecti' durun bakimmm 2 haftami oldu???????

once is degisikligim sonra yasanan birbirinden uzucu yurdum olaylari:(((( bu cicic kutuyu aldigimi anlatmama engel oldu

neydi lila kutu;

Marka, ürün ve bilgi kalabalığından payını fazlasıyla alan güzellik ve kozmetik sektöründe son kullanıcının kafası oldukça karışmış durumda. Kimi zaman aradıkları markanın deneme-boyunu bulamıyorlar kimi zaman da istemeye çekiniyorlar. Bulduklarında ise orada ve o anda deneyip hızlı karar vermek de çoğu zaman hüsranla sonuçlanıyor. Kozmetik ve güzellik ürünlerinde doğru bilgilere ulaşabilmek ise ayrı bir sıkıntı. Şimdi, hem markaların hem de son kullanıcıların işini kolaylaştıracak yepyeni bir sistem var: LilaKutu!


LilaKutu, iş modelini ve faaliyetlerini üç bacak üstüne kurguluyor:


ñ Son kullanıcının ürün keşfedebilmesini sağlayan görsel içerik ve bilgiler;
ñ Farklı markaların farklı ürünlerinin deneme boylarının bulunduğu tester kutu aylık aboneliği;
ñ İncelenen-denenen-beğenilen ürünlerin bir tıkla satın alınabildiği e-ticaret platformu


Cilt, saç ve kişisel bakım yanısıra makyaj ve parfüm kategorilerinden uzmanları da çalışma ekibine katmaya başlayan LilaKutu, internet sitesi üzerinden; yeni ve farklı ürünlerin detaylı bilgileri ve konuyla ilgili uzman görüşleri, kendi prodüksiyon ekibi tarafından hazırlanan uygulamalı video ve görselleri ile günlük hayatı kolaylaştıran püf noktalarından oluşan içerik hizmetini son kullanıcılara ücretsiz olarak sunuyor.


Takipçilerine güzellik ve kozmetik konusunda ki hassasiyet, tarz ve tercihlerini kolayca ve güvenle paylaşabilmeleri için bir online “Güzellik Profili” oluşturmalarını da sağlayan LilaKutu, oluşturulan profile göre kişiye özel ürün ve içerik bilgilerini de ücretsiz olarak sunuyor.


Bir adım ileri giderek ürünleri evinin rahatlığında denemek isteyenler için ise LilaKutu 19TL aylık abonelik servisi de sağlıyor. Bu servis ile aboneler, her ay kapılarına teslim edilen alımlı bir lila kutu içerisinde farklı markaların deneme boyu ürünleriyle buluşuyor.


Revigen, Pastel, Rare Blossom, Eczacıbaşı-Beirsdorf Nivea, 8X4, Schwartzkopf, Clarins, Davidoff, Calvin Klein, Aisha gibi Türkiye ve dünyanın önde gelen bir çok markasına pazarlama iş ortağı olarak çözüm sunmaya başlayan LilaKutu kısa sürede diğer markalar için de yeni bir tanıtım, pazarlama ve iletişim platformu olmayı hedefliyor.



benim gibi numune urun kullanmadan urun almayan numune urunlere minnok ambalajlarina hasta olanlar icin bicilmis kaftan

2 yorum:

  1. vanilya cluba da uyemısın. ben en cok onu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. yok canım üye değilim. lila kutu dan çok daha yakın davrandıklarından tercihim lila kutu oldu;)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)