12 Ekim 2011 Çarşamba

sirke gittim:(


c.tesi günü tuttum viaportda kurulan paris sirkine gittim.
eşim hatta senin gibi bir hayvan sever hayvanların sergilendiği sirke niye gidiyoruz desede merak ettim.
hay etmez olaydım . ilk yarıda çıktım.
acunun düzenlediği yeteneksizsinizdeki amatör yarışmacıların bile orada çıkan kendini bi halt sanan tabak çeviren bi ahmak , sonrasında kumaşlarla bi gösteri yapan matmazel bilmem ne çıktı hadi dedik.
eşşeklerle gösteri yapan kendini insan sanan bok çuvalı kılıklı bi yaratık çıktı yani sahneye atlayıp bırak şu eşşekleri rahat dememek için zor tuttum kendimi zavallı hayvanlar bu eğitimleri alırken nelere maruz kaldıklarını düşündükçe çıldırdım:(
sonra köpekler çıktı yavrum nasıl taklalar atıyor bi minik mama için (hani eğitimlerdede mama verilir ya)
sonrasındada kaplanlar onlar ne muhteşem varlıklar öyle benim kedoşumun büyüğü sanki aynı hareketler ama benim kedoşumun kaç katı desemki öyle büyükler:) yine o bok çuvalı çıktı kaplanlarla suratında meymenet yok gıcık oldum
ilk yarı bitti eşim bana ben eşime baktım bence çıkalım diye çıktık.
çocukken olayı bilmez zevkle pazar günleri tv de seyrederdim ama gerçeğini düşünecek olursak sirkde o hareketleri yapsınlar diye kimbilir ne eziyetlere açlığa birde gösteri saatine kadar daracık kafeslerde tutuluyorlar o ülkeden o ülkeye taşınmalarıda olayın başka kötü boyutu

eee bu kadar şeyi biliyorsun ne diye gidiyorsun diyebilirsiniz davetiye verdi bir arkadaşım ne bileyim şeytana uydum gittim :(
hay gitmez olaydım:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)