23 Kasım 2011 Çarşamba

çarşamba :)

neden p.tesi , cumaya yazılar gelirde haftanın ortasını müjdeleyen çarşambaya birşey yazılmaz ben yazayım dedim.
bana göre p.tesi akşamı olunca hafta bitti demektir. neden haftanın bitmesini istiyorum çünkü ben 25 yıldır çalışıyorum c.tesi, pazar olmasa hayat nasıl olurdu düşünmek dahi istemiyorum:)

günler geçecek bitecekde ne olacak:) emekli olucam :), 1 sene 1 ayım var dostlar. tabi küsüratları saymıyorum. aralık ayına gireyim direk 1 sene dicem:)

hayatı ertelemek tabiki doğru değil biliyorum. bugün yap emeklilikde yapacaklarını diyebilirsiniz . yapılmıyor çünkü ben emekli olduğum vakit 1 ay evimin her tarafında uyumak yayılmak istiyorum. saate bağlı kalmadan yaşamak nasıl oluyor onu yaşamak istiyorum. çalışırken bu olmuyor, izindeykende olmuyor sonunda izin bitecek başlayacaksın diye ertelediğin işleri yapıyorsun gezip tozuyorsun :)

bana diyorlarki sıkılırsın sen çalışmaya alışmışsın yerim ben sıkılmayı evde oturunca niye sıkılayımki , sıkılırsam çıkıp gezerim . ben evimi seven birisiyim , hırslı kariyer yapıcam diyen birisi hiç olmadım zaten avaraj bir insan olduğumdan çalıştım işimi layıkıyla yapmaya çalıştım, görev sorumluluk bilincim zaten yapım gereği top seviyede:) onun için bana maaşımı almak için bankaya gitmek bile cazip geliyor.

bööle işte blogdaşlar , sevgili okurlar bu arkadaşınız, kardeşiniz, ablanız, teyzeniz böyle bir hayal içinde . tek duam sağlıklı ve hayırlı bir emeklilik:) sevdiklerimle birlikte :)
sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)