2 Aralık 2011 Cuma

french hic bu kadar kolay olmamisti









MARA FRENCH MANİKÜR SETİ UYGULAMA

French Manikür Yüzüklerini numaralarına göre tırnaklarınızın üzerine yerleştiriniz.

French kalemini iyice (30 saniye kadar) çalkalayınız. Bir kağıt üzerinde boya kalem ucuna gelene kadar ucu bastırıp, çekiniz.

Açıkta kalan tırnak ucunu kalemi ‘dik’ tutarak boyayınız.

Püf nokta: French kalemin iyi çalkalanması ve yüzüklerle belirlenen tırnak ucuna ‘dik’ açıyla uygulamanın yapılmasıdır.

Yüzüklerin bir ucuyla düz diğer ucuyla oval french yapabilirsiniz. Yüzükler ve French kaleminin ucu aseton ile temizlenebilir.

Renkli ojeyi ve şeffaf cilayı tırnaklarınıza sürünüz.


french oje esimin en tuttugu manikurdur:) eee yapamiyorum herseyi denedim siyirma, bantlarla french setleriyle hicbirisi kuaforde yaptirdigim gibi olmadi taaaaki mara kozmetigin bu seti ile deneyene kadar hem kolay hem zahmetsiz hemde cabucak kuruyor bir kere aliyorsunuz ve kuaforu unutuyorsunuz:)
sizde benim gibi kuaforde vakit kaybetmeyi sevmiyorsaniz her seferinde kuafore para dokmek istemiyorsaniz muracat http://www.marakozmetik.com.tr

set 10 el 10 ayak tirnagi yuzukler french kalem ki belirtmeligim super rahat cizim yapiyorsuzuz 1 cila ve 1 de oje(biri pembe digeri raki beyazi setleri var)bendeki beyaz olan. bu siralar tirnaklarim kiriliyor bas parmak haric tum tirnaklarimi kesmek zorunda kaldim. sizlere gosterebilmek icin alelacele yaptim bundan dolayi raki beyazini alel acele surdum. bir yandan muhtesem yuzyili seyrediyorum bir yandan french yapiyorum coook keyifliyim coook:)

mara french set benden tam not aldi;)

3 yorum:

  1. Nail Art'tan sonra bunun için de sipariş veriyorum yarın. Blogun harika, tanıtım yazıların çok faydalı.Teşekkürler

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)