5 Ocak 2012 Perşembe

ISABELLE DUPONT





http://www.gizcosmetics.com/tr

giz kozmetigin sayfasinda da goreceginiz bu cicisler beni benden aldi. made in turkey ama turkiyede satilmiyor:( bu guzellikler y.disinda satiliyor. belki giz kozmetik bizim sesimizi duyar y.icindede satisa baslar. yaw the balm gratisde satiliyor neden bu guzellikler satilmasin dimi . Giz kozmetik duy sesimizi;)


bu pazarda dogumgunumdu bi supriz olsa:) ahhhhh ahhhhh

sizin icin kozmetik urunlerinde onemli olanlar nedir

kalitesi, fiyati, ambalaji ????

ambalaj beni cok etkiler , birde takarsam benim olana kadar ruyalarima girer:))) hele bi terracottalari var inailmaz guzel renkler harika

benim icin
oje
allik
bronzer
bu uc kozmetik urunu ne kadar alsamda doyamiyorum:)
konu devam edecek...

2 yorum:

  1. Dore diye Avon gibi bir oluşumun kataloğunda görmüştüm, orası satıyordu

    YanıtlaSil
  2. simdi baktim j.d.cim classic diye bi markayi satiyolar

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)