23 Ocak 2012 Pazartesi

tresan-fulser kimya



www.tresan.com

tresan sac tonigini ve jolesini bir arkadasim sayesinde tanisip kullanmaya basladim. sac tonigi kabarmayi elektriklenmeyi onluyor sacda miss gibi bir koku birakiyor sac jolesi de kokusu kimyasal degil doganin bagrindan kopmus gibi miss gibi;)

sayfasini incelerken selulit kremine denk gelmem ile bunu denesem demem bir oldu firma yetkilileri okadar ilgiliki anlatmam . bana nazik bir jest yapip hem selulit kremi hem aloe verali krem vede tresani kullandigimi soyleyincede tonigin en son cikarttiklari yeni formullu olani vede sampuanindan olusan bi comert bi paketle beni sevindirdiler. yaza ne kaldi hemen kullanmaya baslayip sizleri bilgilendiricim kizlar.

tekrar tsk. ediyorum burdan fulser kimyaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)