5 Mart 2012 Pazartesi

alyanslarım:)










1-kayınvalidemin hediyesi 7 taş pırlantam:)
tam ortasındaki taş düştü :( dişi düşmüş ilkokul çocukları gibi:))) öyle duruyor güvenilir bir kuyumcuda ortasına bi taş ekletmek lazım

2-söz yüzüğüm
kırmızı, sarı ve yeşil olarak herbir minik karesi renkli

3-eşimin nikahımızda takdığı tektaş pırlantam:)

4-tek taş alyansım gümüş:)
bu sevgililer gününde eşime aldırdım:)

5-ikinci alyansım
10 sene sonra yeni çıkan alyansları çok beğendim modern alyansdan hemen bir tane kaptım:)

6-ilk alyansım
modern alyansdan almıştık 15 sene önce bu tür alyanslar yeni yeni çıkıyordu kalın herkesin dikkatini çekiyordu

7-mardinden hediye alyansım
abimin eşi mardine gittiğinde ısmarlama aldırdım:)

8-gümüş alyansım
bu ilk alyansımdan önce gümüş takılarımla takmak için aldığım ilk gümüş alyansım

abarttımmı acaba , vardır dimi benim gibi giydiği kıyafete göre alyans değiştiren:)
gümüş bir takı takdıysam gümüş alyansımı takarım kesinlikle gümüşle altın birarada kullanmam bu bakımdan biraz takıntılı olduğumu söyleyebilirim:)

çoraplarımla başladım, alyansımla devam ediyorum. video eklemeyi becersem size makyaj dolabımı ve ojelerimide göstericem ama onları teker teker fotolamak vallahi çok zor:)

şu sıralarda çelik alyanslara bakıyorum özelliklede welch alyanslar aklımı çeliyor diyebilirim:)

3 yorum:

  1. bence hiç abartı değil harika hatta sıra taşın tekini taktır eminönünde iyi yerler var hatta adres sorarım kuzenlere veririm sana bir ara.. ve tek taş pırlantanında montürünü büyüttür bence ince olmuş daha yüksek bir montürle daha hoş olur

    YanıtlaSil
  2. valla iyi olur nilgünüm giderim bi ara tek taşıda değşitiririm.
    modern alyansa göstermiştim tek tek taşlarını ayrı kullanabiliriz demişti yani bi diyelim 5 taş bir tek taş olarak 6 taşı kullanırız demişlerdi . ama her zamanki gibi taşlar okadarda güzel değilmiş diye bokuda attı:)
    onun için güvendiğim bildiğim bir yerde değerlendirebilirim

    YanıtlaSil
  3. valla iyi olur nilgünüm giderim bi ara tek taşıda değşitiririm.
    modern alyansa göstermiştim tek tek taşlarını ayrı kullanabiliriz demişti yani bi diyelim 5 taş bir tek taş olarak 6 taşı kullanırız demişlerdi . ama her zamanki gibi taşlar okadarda güzel değilmiş diye bokuda attı:)
    onun için güvendiğim bildiğim bir yerde değerlendirebilirim

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)