1 Mart 2012 Perşembe

DORE SOCKS /ALIŞVERİŞ EEE BİDE TIMBIŞ










dore çoraplarımı günün doresi diye sizlerlede paylaşmıştım.

suba suba (suba ne olaki diyenlere patik file birde bağcıklı modeli var - resimde gözüktüğü üzre:) ) diye rüyalarıma girecekti bende hazır kargo bedavayken alayım dedim:) ama birtaneyle dururmuyum aklımda olan diğer çoraplarıda alışveriş sepetime attım:)
patik çoraplardanda 3 tane farklı baskı istedim bakalım neler gelecek.
file çorabı siyah seçtim:) çok tatlı duruyor resimde ;)

masaj çorabı aldım:) benim ayaklarım gün içinde çok ağrıyor, burnu açıkları annem için aldım abdest çorabı diye geçiyor anneciğimide unutmadım;)
sonra burun çorabından ten rengi vardı birde siyah alayım dedim. bunlarıda platform topuklu ayakkabılarımla giymek isityorum silikonlar varya ayak kaymasın diye bu çorapların altı böyle . ayaklarınız kayıyorsa pırt pırt çıkıyorsa tavsiye olunur.

siparıs verildigi saatten yani gün içerisinde 16:00 ya kadar verilen siparişlerde aynı gün sonrasında ertesi günde kargo ulasıyor uzak sehirler oluyor max 1-2 gün sürüyor dediler. bakalım belkide akşam eve gidicem çorapilerim beni bekliyor olacak (ev adresimi verdimde:))


http://www.doresocks.com/tr


benim gibi çorap hastasına bu alışveriş çok iyi geldi:)




birde tımbışımı ekledim bir alışveriş bir tımbış dimi yaa:) akşam benden önce paketi incelemeye başlar:) snfff .snfff bu ne olaki anne yine ne almışsın der gibi bakar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)