21 Mart 2012 Çarşamba

GEZGO dan aldığım papilerim:)


geçenlerde gezgo.com dan bu babetleri aldım (görsel siteden alıntıdır)

şu an ayağımdalar nasıl rahatlar anlatamam. internetden alışveriş yapmayan arkadaşlarım nasıl ayakkabı almaya cesaret ediyorsun diyorlar:) ben tam bi internet alışveriş bağımlısıyım bilmiyorlar:)

korsajlı elbise gibi modeli var , ayağımda gören herkes çok tatlı buldu;)

gezgonun en güzel yanı kargosu günlerce kargom gelsin diye beklemiyorsunuz üstelik istanbul dışı olmasına rağmen ertesi gün elinizde;)

http://gezgo.com/
bilmeyenler için gezgo tam bir ayakkabı cenneti uygun fiyatları hızlı kargosu ile elinizin altında aklınızın bir köşesinde duracak bir site;)

2 yorum:

  1. Güzel günlerde olsun balım gördüm ama artık yeter diye almamak için bakmıyorum valla canısı

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)