4 Nisan 2012 Çarşamba

:( internetim yok:((((

internet ne acayip birşeymiş yahuu , perşembeden beri evde internetim yok hayat durdu diyebilirim. servis sağlayıcımızı değiştirdik turknet ken smile adsl yaptık dsmartkampanyasıda cazip geldi bakalım ne olacak.
4gb olan kotalı internetimiz son sıralar epey aşmaya başlamışız kaldıki biz birşeycik yapmayız ne video seyrederiz ne bişi yinede kotayı aştık diye en son ay 4gb lık kotalı internete 43 lira ödedik :(((
şimdi limitsiz yaptık ama bilirsinizki limitsizinde bir limiti var:)
artık rahat rahat videoları seyredicem ayy kotayı aştımmı demicem.

luxy boxım geldi resimleri çektim ama yazımı hazırlayamıyorum :( işyerindede heryere ulaşım iznimiz yok:( yani böyle kısıtlı internetle yazıda çıkmıyor:)))

internetsiz ne yapıyorduk acaba tv siz ne yapıyorduk gibi birşeymi tv siz hiç hatırlamıyorumda ama yaşımdan dolayıda ben tek kanallı kısıtlı saatli tv programlarıyla çocukluğu geçmiş birisiyim.
ozaman reyting kaygısı yoktu tek bir kanalımız vardı ne varsa onu seyrederdik , haydaaa internetden tv ye döndüm . yazı daha bi abuklaşmadan burada son vereyim :)
Allah kimseyi internetsiz koymasın :D

2 yorum:

  1. son cümleye amin diyorum canım :))) en kısa zamanda yeni yazılarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)