9 Nisan 2012 Pazartesi

LUXY BOX ım gelmişşşşşşşşşşşşş:)







Kutuyu ilk açtığımda misler gibi kokular yayıldı, işyeri adresimi verdiğim için arkadaşlar merakla yine ne aldın diye başıma toplandıJ kısa bir luxy box bilgilendirmesinden sonra kutuyu 4-5 kız birlikte inceledik.



Luxy box bu ay hakikaten çok luxy olmuş;) en kaliteli ürünlerle güzel seçimlerle adından bu ay epey sözettireceğe yeni üyelerini bu ay kazanacağını düşünüyorum. Ama ahhh birde renkli kozmetik olaydı demeden edemedim . özellikle ya oje ya allık diyorum.



Banyoma güzel bir sepetin içine bunları aksesuar olarak koymayı düşünüyorum kıyamam ben bu güzel şeylere ;)



Peki takma kirpikler onlarıda nasıl merak ediyor ve almıyordum bilemezsiniz , sıra youtube dan uygulamalı kirpik videoları seyretmeye geldi . kirpiklerim sık ancak çok kısa bu minişler işime çok yarayacak tşk.ler Luxy Box , tşk.ler Tuğba Hanım



Lanvin Parfums Şampuan : Canlandırıcı saç şampuanı


Bvlgari Vücut Losyonu 150 ml / 64 TL


ve Duş Jeli 200 ml / 68 TL


Bvlgari Sabun 150 gr / 42 TL



Semi-permanent eyelashes Almanya'dan ithal takma kirpikler 80 lik kutu 28,50 TL


Dior’un Capture Total serisinden Multi-Perfection Cream



GLISS ULTIMATE Repair Mask tek kullanımlık maske / bu maskeyide çok merak ediyordum hemen kullanıcam:)


Sizlerde her ay birbirinden kaliteli ürünlerin bir sürpriz gibi kapınıza gelmesini istiyosanız aylık 19TL. ya LUXY BOX a hemen üye olun

http://www.luxybox.com/?refcode=ppu128

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)