11 Nisan 2012 Çarşamba

WOO 551





Oje hastalığına ilk yakalandığım sıralarda eminönü oje çıkartmamda aldığım bir oje

yeğenim yıldız abla bu renkleri sürmeyeceksin dimi demişti , şok geçirmişti çocuk:)1,5 sene oluyor. şimdi bakıyorumda mavi renk oje kabul görmüş garipsenmiyor. h.sonu sürdüm tabiki işyerinde bu rengi sürsem acaba ne olur:)

şu an elimde kına rengi bir oje var ımmm nasıl desem kuru kına rengi:) color me onuda resimledim akşam belki yüklerim:)
dünde rapsodinin koyuuuuu moru vardı ama herkes siyah sandı okadar koyu ben bile mordan ziyade lacivert gibi gördüm , silerken pamukda mor rengi vardı:) enteresan dimi;)

3 yorum:

  1. Bir blogger olarak bence Türkçe dil bilgisi kurallarına dikkat etmen gerekir . Bağlaçları ayrı yazman,cümle başlarını büyük harf yapman,vb. ;) Sadece bir tavsiye .

    YanıtlaSil
  2. sevgili adsız isimli yorum yapsan daha doğru olmazmı? :))))

    sonsuz dekorasyon; doğru söylüyorsun iddalı:)))

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)