22 Nisan 2012 Pazar

Ann Yvette:) inci aşkına,)


"Yaşlanırken gençleşin " slogan yaşlanırken gençlesin , 42 yim 24 olmak istiyorum:) şaka bir yana en azından 35 olayım:) gerçi beni görenler 42 olduğuma inanmıyor ama ben biliyorumya yeter , aynada çizgileri azıcıkda olsa görmek insanı üzüyor ozaman bunlara iyi gelecek bir krem lazım;) Ann yvette bunu vaddediyor.
başka nelermi vaddediyor;

cildin iyileşme hızının artmasına
kırışıklıkların önlenmesine
cildin parlaklık kazanmasına
pürüzsüz bir cildin oluşmasına
cildin güneş ışınlarından korunmasına
hücre yenilenmesine
cildin elastiklik kazanmasına
dolaşımın hızlanmasına
cildin doğal renginin korunmasına
porların küçülmesine
aknelerin küçülmesine
ölü hücrelerin atılmasına
kızarıklıkların azalmasına
çillerin belirginliğinin azalmasına
yardımcı olur.




Bilsan dan Ann Yvette 'yi dinleyelim;

“2003 yılında kurulup, 2006 yılından beri Türkiye pazarında da yer alan, ABD merkezli, ANN YVETTE markalı Doğal İnci Tozu konseptli dermokozmetik ürünlerin Türkiye dağıtım ve pazarlamasını Bilsan Global Çözümler Tic. Ltd. Şti. olarak yürütmekteyiz.Aynı zamanda ürünlerin ithalatçısı da biziz. Ürünlerin üretim yeri, en iyi kalite incilerin çıktığı Güney Asya Denizi kıyıları olduğu için Çin’dir. Ancak ürünler, bize ABD’deki merkez firmamız olan Best Store LLC, USA üzerinden gelmektedir.

ANN YVETTE markalı ürünlerimiz, ağırlıklı olarak eczanelerde satılan ve kullanıcılarının takdir ve beğenilerini kazanmış, orta/üst segment ürünlerdir. En çok satılan ürünümüz olan Doğal İnci Tozu Maskesi ve diğer inci tozu içeren dermokozmetik ürünlerimizle ilgili detaylı bilgiye http://www.annyvette.com.tr/products.asp adresinden ulaşabilirsiniz.

Ürünlerimiz, bulundukları kategori gereği, T.C.Sağlık Bakanlığı’na ithalat sonrası bildirimi yapılan ürünlerdir. Yani yasal olarak hiçbir sorunları yoktur.Ürünlerimiz shrinkleri açılmadığı sürece formunu 5 yıla kadar korur. Açıldıktan sonra da 12-18 ay kullanım süreleri vardır.

Ürünlerimizin içerikleri ve endikasyonlarıyla ilgili bağımsız uluslararası bir Enstitü’ye yaptırılan araştırmaların sonuçları da elimizde detaylı olarak mevcuttur. 5 yıldır Türkiye çapında onlarca eczane tarafından 100.000 adetten fazla satılmış ürünlerimizle ilgili, birkaç minör alerjik vak’a dışında, bildirilmiş sorun yoktur.

Ürünlerimiz Türkiye’de, 2006-2011 yılları arasında çok yoğunluklu ve yüksek maliyetli kampanyalarla tanıtılmış ve satılmış, 2011 yılı ortalarından itibaren, ürün satış fiyatlarının tüketiciye daha makul düzeylerde yansıtılması amacıyla daha mütevazı ama etkin pazarlama modelleri uygulanmaya başlanmıştır . Bu bağlamda “sosyal medya” firmamız tarafından çok etkin olarak kullanılmakta, özellikle konuyla ilgili blog’larda firma tanıtımlarımız kampanyalarla da desteklenerek devam ettirilmektedir. Artık tüm firmalar için bir vazgeçilmez olan Facebook ( www.facebook.com/AnnYvetteTurkiye ) ve Twitter ( www.twitter.com/Ann_Yvette ) firmamızca da çok etkin olarak kullanılmaktadır.

Eczaneler dışında, www.dogalecza.com web sitesi de şu an bizim tarafımızdan yetkilendirilmiş tek sanal bayii olarak, bizim güvencemizle ürünlerimizin satışını gerçekleştirmektedir.

Doğrudan tüketiciye dönük bir satış sistemiyle ilgili çalışmalarımız da devam etmekte olup, ANN YVETTE markasının bilinirliğini artırmak adına, zaman zaman, Twitter’da az sayıda ürünü çok düşük fiyata doğrudan satma şeklinde kampanyalar yapıyor ve bize yurt dışından ulaşan dostlarımıza da ürün ulaştırma konusunda yardımcı olmaya çalışıyoruz.”


ürünlerine bakalım ;




Ann Yvette markası ürünlerini daha çok kişiye ulaştırmak adına güzel bir kampanya yapmış;

YAZA GİRMEDEN KENDİNİZİ YENİLEYİN... İNDİRİMLİ 3'LÜ ÜRÜN SETİ... Nemlendirici Krem + İnci Tozu Maskesi + İnci Tozlu Sabun Seti, 158 TL yerine sadece 99 TL…
Sipariş için son gün 30 Nisan
SİPARİŞ VERMEK veya SATIŞ NOKTALARINI ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYIN
e-posta: info@annyvette.com.tr
Tel: 216.629 0200




Firmanın bloggerlara verdiği destek inanılmaz nazik yaklaşımlarından dolayı tşk. etmek istiyorum. bunlarda benim Ann Yvette lerim . artık bakım zamanıdır a dostlar açılsın kremler sürülsün sürüştürülsün;)

cildim bana problemli geliyor cildiyecimde yaşınıza göre çok iyisiniz diyor hırrrrr ne gıcık bir yaklaşım dimi:) yaşınıza göre iyisiniz :)))) benim yanaklarımda gözenekler azbuçuk belli bunların yok olmasını bekliyorum, sonraaaa lekeler yok olsun bebek gibi bir tenim olsun dermişim :) kargodan bir lamba çıktı içinden bir cin ben bunları dileğince pat ann yvette leri verdi bana :) bakalım kullanıcam ve bildiricem.


bunlarda bana gelen incilerim;)biran önce denemek için can atıyorum. Tarık Bey'e teşekkür ediyorum.
ürünler tanıtım amaçlı firma tarafından göderilmiştir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)