16 Mayıs 2012 Çarşamba

BAZEN .....



bu günü bana özetleyen tek kelime bazenn... bayıldığım hasta olduğum sılada o güzel sesinden o güzel kalbiyle yazdığı şarkıyı söylemiyormu içim sızlıyor bazennn...

bazenlerimden bahsedeyim size

son yöneticim beni herkes sever diyipde (ben göremedim o ayrı en basitinden ben seni sevmiyorum:) ) insan kendine karşı çok iyimser oluyor bende kendimi çok sevimli sanıyorum ama sizce değilim dimi demiş 25 senelik çalışma hayatımda dilimin ucuna kadar gelip sonra yuttuğum çoğu kelimeyi bir çırpıda ona kusmuştum.
bazen böyleyim kestirip atasım geliyor
bazen altdan alıyorum nasıl altdan anlatamam bi bakıyorum karşımdaki beni ezmeye başlamış
bazen kendimi çok şanslı sayıp
bazende dünyanın en ezilen zavalısı sanıyorum

iki ayrı uç var sanki bende ortası yok ya iyi ya kötü ortaya gelemiyorum. ya çok seviyorum ya nefret ediyorum gibi düşünün

ayar düğmem yok derim , sevinçli veya hüzünlü. gülümsemek değil kahkaha atmak , kızmak değil deli gibi bağırmak

bazen sessiz sakin uslu bir kız olmak isterim nefret ederim bu çoşkulu halimden bazende o olmak istediğim insanlar bana sıkıcı gelir şükrederim böyle olduğuma .

ben susayımda sıla söylesin bazenlerini;)



Gökhan Keser - Sıla - Bazen Şarkı Sözü

Elimizden ipler nasıl kayıyor bazen
Zamandan başka çare nasıl kalmıyor bazen
Hepimizin hayatı nasıl duruyor bazen Oyun
Tecrübenin kati şartı bu muymuş zaten
Yarın öbür gün aşkın adı değişir yazık olur
Her çarpıntıya koşarsan kalbin yorulur
Nasıl kızıyorum kendime bazen
Bazenler çoğalıyor bazen
Başımızdan neler geldi geçti hatırlar mısın?
Seni aradım kimlerde aşka inanır mısın?
Ama göremedim ellerde inanır mısın?
Şimdi daha iyiyim desen
Yarın öbür gün aşkın adı değişir yazık olur
Her çarpıntıya koşarsan kalbin yorulur
Nasıl kızıyorum kendime bazen
Bazenler çoğalıyor bazen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)