6 Mayıs 2012 Pazar

FLORMAR PRETTY OJE















Flormarın yeni çıkan minnoş pretty ojelerini gördünüzmü?

pretty ojelerinin şişe dizaynlarına bayıldım. klasik şişe dizaynından çok farklı bence daha güzel

pretty ojeleri gönderirken Flormar çok cömert davranarak bi çanta dolusu hediye göndermiş. Berna Hn a burdan teşekkür etmek istiyorum.

çantada o kadar tatlıki şeffaf çantamın içinde kullanmak için şimdiden yerini yaptım:)
terracota allıklara bi hastalığım var tam yazlık bronz tende çok güzel duracak bir renk
oje çıkarıcı mendiller benim gibi oje delisi için tam el altında duracak bir ürün
lip gloslar ışıl ışıl , fuşya rengi olan ile ruj aynı tonda birlikte kullanmalık

farlar,dudak koruyucu, maske, maskara hepsini kullandıkça sizlerle paylaşıyor olacağım.

ürünler firma tarafından gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)