2 Mayıs 2012 Çarşamba

LUXY BOX - MAYIS



















Luxy Box - Mayıs kutusunda tema olarak anneler gününü seçmiş.
luxy boxın paket süslemelerine bayılıyorum içinden çıkan 3 tane minnak yıldızı klavyeme kondurdum :)

kutumuzun içeriğine geçecek olursak ;


*Lanvin Duş Jeli ( 40 ml )

*Lanvin Vücut Losyonu ( 40 ml )

*Lanvin Saç Kremi ( 40 ml )

*Lanvin Sabun


bu dört ürünü geçen ayki lanvin şampuan ve bvlgaria ürünleriyle birlikte sık bir kutu bulucam aslında isteğim güzel bir kuvet şeklinde banyo aksesuarı :) kafamdaki ürünü bulduğum an banyodaki yerlerini alacak bu mis kokulu ciciler:)


*Down Under Naturals Alkolsüz Jöle: 175 ml ürün 18.25 TL

aslında tam bir jöle hastasıyım diyebilirim , benim için jöle çalı gibi yapmayacak aynı zamanda pırıl pırıl gösterecek ve şekli sabitleyecek birşey olmalı bakalım down under nasıııı bi jöle:)


*Bezen Törpü: ilk defa tek kullanımlık törpü gördüm:)
çantaya atmalık ürün , çantamdaki yerini aldı ;)

*Essie Oje - antique rose
Essie oje tam boy kutunun fiyatından daha pahalı 15 ml ürün 28 TL
oje renginde sınır tanımayan ben, bu rengi hiçççç beğenmedim:(

19 liraya paket içeriği lüks ve güzel , sizlerde 19 liraya her ay süpriz ürünler kapıma kadar gelsin diyorsanız luxy box a üye olun.

http://www.luxybox.com/?refcode=ppu128

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)