11 Mayıs 2012 Cuma

ROC, NEUTROGENA - J&J



Johnson & Johnson diyince aklıma baby cologne geliyor özellikle floral , koku hafızası vardır beni 15-20 sene öncesine götürür . neredeyse parfüm diye onu kullanırdım:) ama kolonya olduğu içinde şakır şakır dökerdim :) yıllar geçti kokusu halen burnumda birde ocean var onuda severim halen ara ara alırım. johnson baby oil de halen banyomdadır yazın pırıl pırıl bacaklar istiyorsanız bebek yağı tavsiye olunur;)

J&J den Sofi Hanım ile tanıştım şimdiye kadar kullanmaya fırsatım olmayan ürünlerden bana göndermiş. malum yaş 42 olunca kırışık karşıtı kullanmak hatta o lanet kırışıklıkların içini doldurmak lazım :D bunun için bana Roc göndermiş en kısa sürede kullanıp azda olsa gülme çizgilerimi doldurmayı planlıyorum:)

diğer iki ürün meşhur norveçli balıkçıların el kremi markası:) Neutrogena deep clean serisini kullanmıştım ben makyajımı pamuklarla çıkarsamda ardında foşur foşur yıkamasam sanki yüzümde birşey kalmış gibi geliyor onun için bu tür ürünleri seviyorum . diğeri peeling çok düzenli yapmasamda evimde clinique , granier, loreal peelingleri hali hazırda var bu cicişde arkadaş gelmiş :) denenecek rapor edilecek:)

bazı insanları hiç görmeden yakın hissedersiniz ya işte Sofi Hanım benim için öyle, sıcak ve samimi yaklaşımı için teşekkür ediyorum.


bugün cuma herkese güzellll bir h.sonu diliyorum;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)